Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 28-09-21 kl 08:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Tre dager igjen i gamlejobben, fra fredag er det kun den nye jobben. Jeg gleder meg! Men først skal jeg ha et par dager til med opplæring av etterfølgeren min.
Postet 28-09-21 kl 09:04 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Ingen viktige saker å melde i dag, men har fått kaffe og er klar for dagen.
Postet 28-09-21 kl 09:06 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Jeg har fått på meg treningstøyet og venter på et hull i dagen som jeg kan benytte til å komme meg ut på tur.
Postet 28-09-21 kl 09:08 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skikkelig høst i dag. Yngste er litt skral og er dermed hjemme.
Postet 28-09-21 kl 09:19 av star star er aktiv nå
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Kontorkontor, men ikke særlig folksomt her. Fortsatt tidlig da. Har kaffe.
Postet 28-09-21 kl 09:23 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Nydelig høstmorgen i sør med skikkelig flott soloppgang. Nokså varmt enda også.
Postet 28-09-21 kl 09:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg starter litt seinere k dag, foreløpig har jeg utnyttet det ved å ha stearinlysfrokost med yngste og prioritere lang rusletur med hunden. Nå er det retting før jeg snart skal avgårde for å kaste litt glans på kontoret.
Postet 28-09-21 kl 09:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Grått og høstlig ute, tomt kontor inne. Vi er riktignok kun ca. 12 personer som har fast arbeidssted her, men jeg er alene litt for mye av tiden. Gleder meg til vi passerer 1. oktober og nye retningslinjer gjelder.
Postet 28-09-21 kl 09:37 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Rolig morgen her, med bare Lillesøster hjemme. Skal straks kjøre henne på alternativ opplæring, så er det hjem og hive seg i dusjen, før undervisning kl 10.
Ikke helt meg å levere før jeg har ordnet meg, men jeg prioriterte en ekstra time med søvn i dag, ettersom Storebror er på avlastning.
Postet 28-09-21 kl 09:38 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har nettopp hatt med en liten bøling førsteklassinger på bussen til skolen, og jeg har gjetet flokker med løpske kaldblodstravere det har vært enklere å holde i geledd enn disse små gærningene. De er veldig søte da!
Postet 28-09-21 kl 09:46 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg kom på kontoret for godt over en time siden, men jeg har bare skravlet. Det har vært faglig relatert alt sammen, og sier noe om hvor mye jeg har savna å treffe folk.

Jeg har satt meg opp på løpetime på sats i dag. Det har jeg ikke vært på siden mars 2020, og jeg frykter at det vil være helt grusomt. Men jeg må jo komme i gang igjen. Tidligere har det vært kul umulig å få plass på timene, men nå har de tydeligvis tilgjengeliggjort alle tredemøllene, så da var det plass til meg også.
Postet 28-09-21 kl 10:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Jeg driver med å motivere Lillesøster opp av senga, i klærne og ut dra.

Det er som å dra en elefant baklengst inn i en fuglekasse. Beintungt.
Jeg.Er.Så.Lei.
Postet 28-09-21 kl 10:04 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ja, alle møllene var åpnet på senteret mitt i går, Tjorven, så det er nok grunnen. (Jeg har hatt alarm på for å booke timer det minuttet de ble lagt ut siden senteret åpnet igjen i fjor sommer. )

Jeg har blomstret i et tomt klasserom og ventet på en elev som ikke kom. Nå er det bare å hive seg over neste heldagsprøve. Nesten ferdig nå!
Postet 28-09-21 kl 10:05 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Her venter trening og time hos legen.
Postet 28-09-21 kl 10:32 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fakse sin avatar
Vi har bryllupsdag i dag, og det åpenbarte seg en mulighet for barnevakt. Så vi skal først ut og spise på en ny restaurant, og deretter på kino. Gleder meg, for vi har ikke vært ute sammen på evigheter.
Postet 28-09-21 kl 10:48 av Fakse Fakse er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer, Fakse!

Her er det en strålende nydelig dag! Etter alt regnet i går er det til å bli litt lykkelig av.
Postet 28-09-21 kl 11:23 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Kontorkontor her for andre dagen på rad, og i dag er det jo faktisk flere folk her - gøy å catche opp med kollegaer jeg ikke har sett på halvannet år.
Postet 28-09-21 kl 11:44 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Hurra, Fakse, verdt å feire litt!
Postet 28-09-21 kl 12:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Kontorkontor, gjennomført to 2. gangsintervjuer på rappen og er litt tom i hodet. Litt lunsj og surfing nå (siden alle var ferdig med lunsj, ellers spiser jeg med folk altså), så må jeg ta fatt på andre ting.
Postet 28-09-21 kl 13:09 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Første kantinelunch på leeenge med to kollegaer var veldig koselig.
Postet 28-09-21 kl 13:26 av Sissel Sissel er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no