Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 10-07-21 kl 06:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Alt for tidlig våken! Hva er dette for tull?
Postet 10-07-21 kl 08:25 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi skal ut på tur. Det er noe spenning knyttet til hvor lang tid elbilen vil bruke på å ta oss helt til Kristiansand. Langturen i fjor sommer ble et lite mareritt, men nå skal vi litt kortere og det er litt kaldere.
Postet 10-07-21 kl 09:29 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våknet halv seks og skal nå snart krafse på døra til apoteket. Senere skal vi en svipptur med bil vi også, bare en dagsluftetur til det nærmeste Sørlandet.
Postet 10-07-21 kl 09:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Første dag med F.
Hus og bil skal shines (bilen av noen andre enn meg). Gråvær, helt ok. Avreise på mandag.
Prøve å lade batterier er planen.
Postet 10-07-21 kl 09:49 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Nestsiste dag på F. Meldt regn. Noe finner vi på.
Postet 10-07-21 kl 10:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Det regner og planen er xxl for innkjøp av fjellsko til meg og yngstemann som har vokst som et uvær.
Postet 10-07-21 kl 11:04 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg slapper av med en liten kaffe før hordene våkner. Jeg leder 2-0 mot ugresset (parkslirekne, 3 områder), 3. omgang i dag. Og så skal vi sette flere gjerdestolper, så vi får beitekyr på småbruktomta vår neste år. Kanskje spiser de små parkslirekneskudd?
Postet 10-07-21 kl 11:14 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det F, vi løper rundt og pakker samtidig som vi driver og småstresser med greier til den nye leiligheten. Vi har lokalisert små flyttekasser, da, i det minste!
Postet 10-07-21 kl 12:11 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heisann fra hjemmekontoret, forholdsvis tilbakelent i sofaen med kaffe og radio. Skulle egentlig vært på road trip, men det ble det ikke gitt.
Postet 10-07-21 kl 12:51 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg sov kjempelenge!
Middag på restaurant med svigers og svogers på dagtid i dag, og kanskje husmaling i kveld. Så går no feriedagan.
Postet 10-07-21 kl 12:52 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Kaffe og bok med utsikt over Sognefjorden. Livet det er helt ok!
Postet 10-07-21 kl 13:20 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har hatt første helgevask i ny leilighet. Forutser mye vinduspuss fremover. (Store skyvedører i glass og vindu i full vegghøyde kombinert med nysgjerrig puddel gir mange snutemerker gitt.) Til gjengjeld er utsikta gjennom vinduene absolutt verdt det!
Postet 10-07-21 kl 13:20 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg trosset regnet og har vært på butikken.
Vi må på en butikkrunde snart, men det tror jeg i gjør til uka.
Ingen store planer for resten av dagen.
Postet 10-07-21 kl 14:13 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg skal ha gjester på afternoon tea i dag. Det gleder jeg meg til!
Postet 10-07-21 kl 14:17 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no