Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 16-02-21 kl 07:35 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er spent på sykkelføret etter gårsdagens snøfall.
Postet 16-02-21 kl 07:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Her forsvant mye av snøen i går, men så frøys det på i natt Mistenker at det er ganske kjipt ute nå. Får snart testa det ut - må ut med hunden....
Postet 16-02-21 kl 08:39 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har kjørt storesøster til jobb og kan bekrefte at det var glatt i Bergen i dag i hvert fall. Heldigvis ikke på veien, det var greit å kjøre.

Ellers har jeg virkelig klart å ta i på hjemmetrening og er trett i kroppen fremdeles. Strengt tatt et godt tegn.

Plan for dagen er legetime og et møte i ettermiddag som jeg gjerne vil ta fra byen, så jeg sniker meg ned og inn på et møterom i en del av bygget der jeg tror at det ikke er noen.
Postet 16-02-21 kl 08:48 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret, med en 40 kg. hund halveis oppå fanget.

Ikke noe annet på tapeten enn jobb og studier i dag.
Postet 16-02-21 kl 08:58 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har kjørt minsten til SFO med hjertet i halsen, veldig glatt på småveiene her!

Ikke alt for mange møter på planen i dag, men det kan jo fort endre seg. I kveld skal jeg avslutte et verv via digitalt årsmøte, det blir litt deilig og litt vemodig. Mest deilig.
Postet 16-02-21 kl 09:04 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg prøvde å se Civitafrokost om velferdsstaten, men etter tre minutter innså jeg at dette ikke er en dag jeg takler Sylvi Listhaug før kl 09.
Postet 16-02-21 kl 09:05 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg tror aldri jeg har dager der det passer med Listhaug før kl. 9, så det var storsinnet sagt av det Maverick!

Har sett ut på rød soloppgang og er klar for ekspedisjon utenfor hjemmekontoret om noen timer. Det gjelder å lage seg noen oppgaver som ikke kan løses på hjemmekontor.
Postet 16-02-21 kl 09:17 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Da var vi tilbake med ett barn på hjemmekontor. Det har vært smitteutbrudd på knertens trinn og veldig mange lærere er satt i karantene. Ingen er syke, så da blir det hjemmeskole denne uka for hele kullet. Knerten gikk rett i kjelleren, men han skal klare de 4 dagene før det er vinterferie.

Jeg hadde en usedvanlig god arbeidsdag i går, og håper på det samme i dag.
Postet 16-02-21 kl 09:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Dag to med hjemmekontor og online kurs.
Raust av deg, Maverick, jeg tror jeg takler svært lite Listhaug, både før og etter kl 9.

Jeg har vaskehjelp her i dag. Litt utfordrende med tanke på at jeg har kurs, og jeg har ikke noen god kontorplass, jeg sitter ved kjøkkenbordet. Jau jau.. Vaskehjelpen får starte der, mens jeg starter i stuen.
Postet 16-02-21 kl 09:40 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Snart avgårde på fysio-time, håper de har strødd godt nedover.
Postet 16-02-21 kl 09:43 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det raser inn med møter, tydelig at folk vil ha ting gjort før vinterferien. Min vinterferie er ikke før uke 9, så det blir en rolig uke neste uke der man kanskje får gjort en del.
Postet 16-02-21 kl 10:08 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her var det glatt i går på vei hjem fra jobb. I dag var det helt greit.

Sovna på sofaen i går for andre kveld på rad. Og det før jeg fikk tatt medisinen min. Og dumt å ta den når jeg våkner. Så nå føler jeg at jeg har feber. Ikke akkurat uvanlig.
Postet 16-02-21 kl 10:12 av star star er ikke aktiv
Gammel
Ikke glatt i sør, heldigvis. Fikk snø i går, men plussgrader på kvelden. Skal visstnok komme mer i dag.

Smitte på eldste sitt trinn og flere lærere i karantene (smittet lærer). Min er hjemme med vondt i hodet (etter dårlig søvn tenker vi). Hun har ikke læreren som er smittet.
Postet 16-02-21 kl 10:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har 8- åring idag!
Postet 16-02-21 kl 13:02 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hurra for Millen sin 8-åring
Postet 16-02-21 kl 13:44 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 8-åringen.
Postet 16-02-21 kl 13:51 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no