Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 13-02-21 kl 07:48 av Kaffestuggu
Oppdatert 13-02-21 kl 12:45 av Toffskij

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
him sin avatar
Går det ikke an å skrive her?
Postet 13-02-21 kl 11:45 av him him er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Prøv nå!
Postet 13-02-21 kl 12:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Har startet dagen med å dra familien med ut på en liten trugetur. Kjekt å komme seg ut, men MÅ det være så f.... kaldt?? Nå, kakao og pizza for å få igjen varmen.
Postet 13-02-21 kl 12:54 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Her har vi hatt treg start og god frokost. Den ene ungen har digital spilletime, og jeg henger fortsatt rundt i pysjen. Jeg må dessverre begynne å jobbe litt snart, men jeg overlever vel.
Postet 13-02-21 kl 13:13 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fiksa noen hull og revner i jakka til eldste.
Yngste trenger ny vinterjakke, men tror vi drøyer det til neste sesong. Han kan fint bruke min svarte Bergans til han kan bruke en tynnere variant.
Postet 13-02-21 kl 13:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Jeg har hatt en sjelden samling av ungdom til frokost. :ta vare på de små gleder:

Etter litt sløving skal yngste og jeg ut på Valentingavejakt. Jeg henger selvsagt med (selv om jeg ikke er noen Valentines-tilhenger), for det er ikke ofte ungene vil ha med meg på noe som helst lenger.

Første Valentines day med kjæreste for yngste.
Postet 13-02-21 kl 13:25 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Varierende form etter tøff uke.
Men nå har jeg jobbet litt, spist god frokost og jeg har gått meg en tur, tror dagen bedrer seg litt etterhvert nå.

God lørdag til alle.
Postet 13-02-21 kl 14:03 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Kveldens hyggelige venninnebesøk ble koronaavlyst. Plan b blir dermed som de siste 52 lørdagene: tv, sjokolade,øl og beina på bordet. Jeje.
Postet 13-02-21 kl 14:24 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Levert en speider på dagstur i mange minus. Strålende vintervær, da.

Handlet mat og blomster og må snart få litt frisk luft.
Postet 13-02-21 kl 15:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våknet tidlig og burde fått gjort masse fornuftlig. For eksempel har jeg et massivt etterslep på retting som burde prioriteres. Istedet har jeg støvsugd, byttet på sengene, pottet om noen planter, gitt mamma blomst og hengt opp klesvasken. Nå tror jeg nesten at jeg må ta den bunken?
Postet 13-02-21 kl 15:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
You can do it, Blondie!

Jeg burde også jobbe i helga, har fått inn to bunker, men jeg gruer meg sånn til MR på mandag, så jeg får ikke gjort noe som helst nyttig. Skal varme frosne rundstykker og dekke på til lunsj, det trur jeg er omtrent så mye jeg får til. Ungene vil bake noe, men da får de sette i gang og jeg hjelpe til, i så fall. :vrak:
Postet 13-02-21 kl 16:02 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Ville (og resten av trinnet) var ferdige med karantene i ettermiddag. Det gikk 12 minutter før hun og venninna var sammen og ute av døra her.
Postet 13-02-21 kl 17:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Noen har party i dag også. Men i dag tipper jeg naboen ved siden av. I går var det de over meg.
Gutta har akkurat vært oppe og spist taco.
Postet 13-02-21 kl 20:31 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no