Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 19-01-21 kl 07:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Ute er det livsfarlig. Det våte som kom ned i går har frosset, slik at det er blank is alle steder der det ikke var bart. Ingen av oss skal heldigvis avgårde nå fra morgenen, men vi må kjøre hesten til veterinær i ettermiddag...Ikke kjekt med hestehenger på is

Ellers skal jeg til tannlegen senere i dag - fikse en ødelagt fylling.
Postet 19-01-21 kl 08:47 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag har begge ungene skole på skolen hele dagen, og det gjør arbeidssituasjonen betraktelig bedre.

Hos oss snør det, men det skal visst komme regn på torsdag. Kanskje jeg burde dra på en skitur på onsdag. Det kan jo hende at det blir den eneste i år. (Jeg er ikke den ivrigste skigåeren, men synes jo det er deilig når jeg først kommer meg ut.)
Postet 19-01-21 kl 09:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
God morgen.
Jeg måtte ringe guttungen våken i dag. Jeg er stuck på sofaen med vond fot, bruker paraplyen som stokk for å komme meg på do..og har avlyst legetime. Jeg kommer meg ikke noe sted! Like greit på det føret. Har ikke lyst å ligge strødd en gang til!
Postet 19-01-21 kl 09:23 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg har blitt så glad i piggskoene mine. Både forrige vintet på krykker, og denne vinteren med is overalt.
Postet 19-01-21 kl 09:26 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fått litt mer snø her.

Jeg har 14-åring i hus i dag. Vi skal visst ut og spise i dag så det blir koselig.
Postet 19-01-21 kl 09:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til hos tannlegen løve70 og god bedring Taien.

Jeg er trett og lei på hjemmekontoret. Jeg har et møte i frivilligaktiviteten i ettermiddag og går til byen for å ta det fra kontoret. På den tiden er det ikke noe der uansett og så får jeg kommet meg litt ut.

Akkurat nå synes jeg at livet bare er plikter uten noe å glede seg til. Men mannen og jeg har bestilt leilighet på Finse en helg i mars, så det blir fint. Godt for oss to å være alene og sannsynligvis godt for tenåringene å få huset for seg selv.
Postet 19-01-21 kl 09:33 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Er på kontoret for oppdrag som bare kan gjøres her. Ser fram til en lang arbeidsdag, ettersom jeg brukte opp nesten alle +-timene på ski og godvær sist uke.
Postet 19-01-21 kl 09:33 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
God bedring til alle som trenger det og gratulerer med 14-åring, Star!

Snø/sludd/regn her. Så skal det regne og så skal det fryse på igjen, helt supert! Det blir ikke Rogalandstur på oss enda for å tømme huset; må vente til været blir bedre.
Postet 19-01-21 kl 09:54 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Måtte kjøre ungene på skolen i dag, og det var bare såvidt jeg kom meg hjem igjen! Nå får denne snøen og isen se til å regne bort altså.
Postet 19-01-21 kl 10:01 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen!

Skikkelig, skikkelig holkeføre ute her også. Livsfarlig å bevege seg utendørs. Håper det blir litt bedre utover formiddagen. Må ut å kjøre i 12 tida.
Postet 19-01-21 kl 10:05 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Skal på jobb om ein times tid. Reknar med at kommunen, som vanlig, ikkje har strødd der, så ein går over plassen med livet som innsats. Vil tru at ungane ikkje er så lystne på å vera ute på sfo i dag.
Postet 19-01-21 kl 10:09 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Bursdagsbarnet har motvillig krøket seg ut av senga. Litt hjemmeskole før han skal på skolen.
Postet 19-01-21 kl 10:30 av star star er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Snart går solen ned. Ungene er på vei hjem. Yngste skal bake kake til bursdagen min.
Så får vi se om det ikke blir en liten skitur på hjemmeskolegutten som skal trene kondisjon i halvannentime - og jeg blir lett med på den skoletimen.
Postet 19-01-21 kl 16:11 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Gratulerer med bursdagsgutten, star!
Postet 19-01-21 kl 16:55 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fortsatt på jobb. Hadde møte til kl. 19 og gruer meg til sykkelturen hjem. Rotet meg inn på de 195 dokumentene som er sendt ut i forbindelse med høringen om omorganiseringen av Utdanningsetaten. Der var det jo en del snadder.
Postet 19-01-21 kl 21:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no