Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 03-07-21 kl 08:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg våknet tidlig.
Postet 03-07-21 kl 10:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg utnytter at jeg er a-menneske og har den tidlige økta som foreldrevakt på et LAN. 12 gutter har visstnok spilt i hele natt.

I ettermiddag skal vi feire min mors 70-årsdag, og jeg må få skrevet ned talen jeg skal holde. Den er klar inni hodet mitt, men det er greit å få den ned på papir.
Postet 03-07-21 kl 10:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Våknet tidlig selv om jeg ranglet til tre. Var på vinkveld hos naboen. Det er så varmt så våknet av det egentlig. I dag har jeg kioskvakt på arrangement på fotballbanen. Litt tung i hodet så det blir kald cola og masse vann skal jeg holde ut idag tror jeg. Må avslutte med et bad i sjøen.
Postet 03-07-21 kl 10:22 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Pøsregner her. Vi trenger det, men kjedelig kjørevær til ferie.
Postet 03-07-21 kl 10:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Første klesvask hengt ut. Skal straks begynne på berget av klesvask som skal brettes. Drømmer om en automatisk klesvaskefunksjon som plukker opp skitne klær på gulvet og legger det ferdig vaska i skapene. Nåværende funksjon kalles mamma.
Postet 03-07-21 kl 10:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Den der ønsker jeg meg også, Blånn.

Våkna også tidlig i dag. Nydelig vær.
Postet 03-07-21 kl 11:09 av star star er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Grått her i vest, og det er greit siden dagen skal tilbringes på shopping. Ikke kule klær og sko, men husmaling og materialer/tak til overbygg på terrassen. Kjempegøy å bruke penger på.
To gøye fotballkamper og reker til kvelden, da. Det oppveier litt.
Postet 03-07-21 kl 11:17 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Sol fra skyfri himmel. Snart kaffe.
Postet 03-07-21 kl 11:38 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, her er det 25 grader allerede! Det er bare Prima og jeg som er hjemme – Secunda er på seiltur med besteforeldrene på Vestlandet, og mannen er på sykkeltur i marka (avtale er avtale, selv på årets antatt varmeste dag!). Her hjemme tar vi det pent så langt, har fått i oss lørdagsluksusfrokosten vår, og i kveld skal vi på kino.
Postet 03-07-21 kl 11:48 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg skulle inn og pese litt over varmen, men innså at man jo ikke kan klage på en flott, varm sommerdag som første feriedag!

Vi reiser ikke før om dager og det passer bra, all den tid vi ikke vet hvor vi skal enda. Blir sol og bad og hente hjem bortlånt hund i dag.
Postet 03-07-21 kl 12:37 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Snart ferdigpakket. Knallvarmt allerede.
Postet 03-07-21 kl 13:06 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har sovet formiddagslur......, skyene henger tungt og jeg sov dårlig i natt. Formiddagslur var en strålende ide! Rulle seg inn i treningstøy snart. Film og smågodt med sønnen på 18 i kveld, verden står altså ikke til påske.
Postet 03-07-21 kl 13:17 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Grått og trist her og det været skal vi vist ha en stund. Her sender vi snart guttungen avgårde på leir, skal bli kjekt for han å treffe gamle og nye venner fra hele landet igjen.
Postet 03-07-21 kl 13:31 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Helgeland viser seg fra sin fineste side - perfekt dag for soling på et berg med utsikt mot De syv søstre
Postet 03-07-21 kl 13:43 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Grått og trist, Fløy. Dumt, men vi tar med regntøy. Har allerede to avtaler i morgen så tiden skal nok gå.
Postet 03-07-21 kl 13:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Fjortissen er med venninne på hyttetur, vi andre skal ut på kjøretur med den nye bruktbilen.
Postet 03-07-21 kl 14:15 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg ligger i hengekøya og leser. Litt redusert etter vennebesøk i går, men det var det verdt. Jeg tar på alvor at det sto i lokalavisa at jeg må nyte været i dag, for fra i morgen blir det visst regn.
Postet 03-07-21 kl 15:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med ny bil, Fersken!

Hør på gode råd, Blondie.
Postet 03-07-21 kl 15:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg sov litt for lenge i dag, så litt omtumlet i varmen, men har nå stått i skyggen i carporten og grunnet gjerdestolper, det gikk an! Luking og ymse hagearbeid neste. Ingen reising før om en ukes tid, det er deilig med rolig start på f hjemme.
Postet 03-07-21 kl 15:36 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no