Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Ukeskaffe for første oktoberuke

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Ukeskaffe for første oktoberuke

Postet 30-09-24 kl 05:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 114  

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Vi hadde en strabasiøs tur hjem fra Granka i går, men nå er vi hjemme. Mannen var lykkelig over å ikke måtte dele dyne med meg.

I dag har jeg og mannen min vært gift i 18 år, men vi har ikke noen planer om storslått feiring (etter en uke på ferie).

Begge ungene skal på jobb i dag. Det er første gang for knerten i denne jobben, så han er litt spent. Men da er det jo greit å ha storesøster der.
Postet 06-10-24 kl 10:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi skal på middag til svigermor i dag, det blir fint. Det er vel den mest omfattende høstferieplanen vi har.
Postet 06-10-24 kl 10:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg rydder/omorganiseres. Sånn i det små altså.
Postet 06-10-24 kl 10:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Skal ta godt vare på dem begge, Tjorven!
Postet 06-10-24 kl 11:11 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
Inagh sin avatar
Gratulerer med bryllupsdagen, Tjorven!
Postet 06-10-24 kl 11:18 av Inagh Inagh er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Halloen! Vi kom hjem sent i går kveld. Poden hadde kommet hjem fra høstferie. Morsomt å se han. Han har lagt på seg noen kilo muskler (trener volleyball/beach noen timer hver dag + styrketrening 3 dager i uka). Jeg er på vei hjem fra crossfit nå.
Postet 06-10-24 kl 13:43 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Så gøy at en gjeng FP-unger er på jobb i dag på samme sted (men for flere ulike oppdragsgivere) i dag. Min er også på jobb, de burde jo ha en nellik i knapphullet eller noe, så de kunne kjenne hverandre igjen når de møtes.

Jeg lager lasagne helt fra bunnen av i dag, og skal snart ut og geleide epleplukkere i hagen til pappa. Hvis noen her inne bor i Oslo/omegn og vil ha epler, kan dere komme på epleplukking i hagen til foreldrene mine. Bare send meg en melding!
Postet 06-10-24 kl 13:50 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar

Jeg skulle egentlig bare en rask tur nedom Spektrum i dag tidlig, men henger her fortsatt - litt sur, ganske trøtt og skikkelig lei. :sutrepavepipelort:
Postet 06-10-24 kl 13:51 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Åja, haha. Det er masse FP-barn her i dag, ja? Jeg har bare sett Pøblisbarnet så langt. Ikke vært sur på henne da.
Postet 06-10-24 kl 13:52 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Pøblisbarnet hevder at du alltid er veldig søt og hyggelig og blid, Mave.
Postet 06-10-24 kl 14:16 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
millact sin avatar
Gratulerer, Tjorven!

Vært og øvekjørt med yngste; han er flink, da er det gøy!

Skal snart begynne på kjøttkaker, mamma kommer på middag.
Postet 06-10-24 kl 15:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Gratulerer med bryllupsdag, Tjorven ☺️
Postet 06-10-24 kl 16:01 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Glemte helt å gratulere med bryllupsdag! Hurra for kjærligheten! Dine barn gjør en bra jobb! Morsomt å plassere dem sammen.
Postet 06-10-24 kl 19:45 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er veldig glad jeg har unger som synes det er stas å jobbe sammen.

Og det er morsomt at det er så mange FP-unger som jobber samme sted (med forskjellige arbeidsgivere.
Postet 06-10-24 kl 23:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv

Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.