Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 25-07-20 kl 07:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
God morgen! Tidlig oppe. Skal lage pavlova og fann ut at eg likesågodt kunne komme i gang.
Postet 25-07-20 kl 10:21 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen, her er familien nok en gang delt, denne gang er det mann og jente som er avsted for å møte sommerbilen. Jeg og gutt skal avgårde å få fatt på noe vitaminer. Vi er dårlige på slikt hele familien så kanskje man bare skal handle et lass med vitaminbjørner.

Solen skinner sånn halvveis så det kan bli en bra dag i dag også.
Postet 25-07-20 kl 10:51 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Så gøy at de skal se sommerbilen, Frøy! Det var fint å se Ryfylke i går og det fortsetter jo i dag.

Må handle og pakke. Eneste planene i dag.
Postet 25-07-20 kl 11:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Millact: Det er litt "dugnad" da, bilen skal forbi vintervakthytten til folkehjelpen i dag, så de er iført uniform og har løse lovnader fra NRK om at de kommer til å stoppe. Sånn om noen skulle lure på hvorfor jeg ikke er med.
Postet 25-07-20 kl 11:03 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg får ungen hjem en snartur i dag og gleder meg veldig til det.
Postet 25-07-20 kl 11:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Strålende sol her på Sunnmøre. Litt stiv I kroppen og vond i knærne etter gårsdagens fjelltur, men vi må ut og finne på noe i sola! Men først må jeg samle motet for å gå ned i kjellerleiligheten for å hente brillene mine. (vi bor i utleieleiligheten til svigers)
Postet 25-07-20 kl 12:07 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fekk ungane mine heim i går. Det gjorde godt. No er i gang med 2.forsøket på red velvet. Ikkje heilt happy med bunnane som eg lagde i går, så eg starta på nytt i dag. Trur dette blir betre. Litt tidspress men det ordner seg nok.
Postet 25-07-20 kl 12:17 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Bare 11 grader, men flott vær ute. Bare meg og unga som er "hjemme", de andre er på utflukt.
Postet 25-07-20 kl 13:10 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no