Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 02-02-24 kl 05:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb.
Oppdaget et gangfelt i dag nå som snøen minker. Så der jeg trodde jeg var litt "ulovlig" så var jeg ikke det likevel (ikke noe skilt). Og en annen vei rundt skøytebana.
Trøtt i trynet.
Postet 02-02-24 kl 07:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er et par minus og regn her, så jeg legger inn litt ekstra tid til jobb. Får stadig nyhetsvarsler om kollisjoner i nærområdet. I dag brukte jeg piggsko på turen med hunden, og slapp å ligge langflat. Endelig fredag!
Postet 02-02-24 kl 07:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg kom meg akkurat avgårde til bussen før snøen la seg og gjemte isen. I byen var det rene julestemningen, med store snøflak, nå ser det ut til å gå over til sludd.

I kveld skal jeg først spise ute og så på show med venner og medkorister - det blir bra!
Postet 02-02-24 kl 08:03 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg kan ikke forstå det er fredag. Helgen skal tydeligvis brukes til å holde munnen lukket for ikke å drukne i nedbørsmengdene, men det skal jeg klare. Har lang erfaring. Ja også har jeg treningsklær i bilen med et mål om å svinge innom treningssenteret på vei hjem fra jobb.
Postet 02-02-24 kl 08:18 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Fredag. Regn. Vått.
Postet 02-02-24 kl 08:23 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Har sett tre skikkelige Donald-fall fra kjøkkenvinduet i dag, blankis dekket med nysnø er jo alltid gøy.
Postet 02-02-24 kl 08:24 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Her er det stille etter stormen. Etter 15-16 timer kom strømmen tilbake, men det er kun reservelinja som er tilgjengelig så vi må nok regne med soneutkoblinger i dagene framover.
Postet 02-02-24 kl 08:29 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Hjemmekontor med litt lite å gjøre i dag. Så det blir nok ikke en lang dag.

Helg uten store planer. Jeg skal ha ett litt krevende møte i morgen. Men satser på at det blir kort og har kjøpt bobler til kvelden fordi jeg regner med at jeg kommer til å trenge det.
Postet 02-02-24 kl 08:36 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Tett snødrev i dag. Jeg er på obligatorisk heldagssamling for svømmeopplæringen. Vi skal bruke hele dagen til å legge timeplan for svømmeopplæringen. Så her sitter en representant for alle Osloskoler og bruker tid på noe en koordinator kunne gjort (før har skolene meldt inn ønsker og så har en koordinator for hvert bad gjort jobben, nå skal 160+ personer gjøre det). Forhåpentligvis ferdig til lunsj og da tar jeg tidlig helg.
Postet 02-02-24 kl 08:45 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen! Vått på vei til jobb i dag, ja.
Jeg skal ha første treningsfrie dag på to uker, med rolig kveld i noen annens stue mens guttene mine tar Marvel-aften hjemme. Så får jeg løpe rundt og smake på regnet resten av helgen
Men først en hel dag med ledelsens gjennomgang..
Postet 02-02-24 kl 09:26 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg kom meg greit til jobb, selv om det var endel utforkjøringer på veien. Skolebussene er imidlertid innstilt pga glatta, så klasserommet er tynt befolket.
Postet 02-02-24 kl 09:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Var tidlig ute for å være før været. Og det skal gi seg før jeg skal hjem.
Postet 02-02-24 kl 09:41 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmekontordag, fått levert et barn i tide på tross av mye snø på veien. Jeg har en stor, omfattende oppgave som haster, så jeg er selvsagt helt ukonsentrert og gjør alt mulig annet.
Postet 02-02-24 kl 09:59 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag, jeg har vært på kakehenting i regnværet, med bil da, men læll.

Og tatt imot en skoleklasse, må testsmøre en av kakene for prøvesmaking i lunsjen, men så kan dagen min snart begynne.
Postet 02-02-24 kl 10:32 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Ferdig med planleggingen. Venter på lunsj før jeg avspaserer/hjemmekontorerer resten av dagen.
Postet 02-02-24 kl 10:38 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Skilpadda sin avatar
Nysnø oppå hålkeføret, og så regn/sludd i tillegg, det er en veldig effektiv kombinasjon av mest irriterende vær og føre, vil jeg si.
Postet 02-02-24 kl 11:25 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Krevande dagar her på Gran Canaria, utviklinga på sjukehuset går ikkje heilt som vi ynskjer. Mammaen min...
Postet 02-02-24 kl 12:02 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Syrinx:
Postet 02-02-24 kl 12:02 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Postet 02-02-24 kl 12:33 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Syrinx
Postet 02-02-24 kl 12:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Åh, Syrinx.
Postet 02-02-24 kl 12:51 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Postet 02-02-24 kl 13:16 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Tenker på dere, Syrinx .
Postet 02-02-24 kl 13:17 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Syrinx.
Postet 02-02-24 kl 13:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Syrinx:
Postet 02-02-24 kl 13:59 av him him er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Store klemmer, Syrinx.
Postet 02-02-24 kl 16:44 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Huff, så fælt, Syrinx
Postet 02-02-24 kl 16:49 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Postet 02-02-24 kl 20:54 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Stor klem, Syrinx!
Postet 02-02-24 kl 22:26 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no