Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 24-01-23 kl 09:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
Tirsdag ja, endelig tirsdag! Eller det kjentes mer ut som torsdag i en rekker på tre uker uten helg. Men etter litt knirk og knark er alle folk ute av huset og jeg har hjemmekontoret helt for meg selv.
Postet 24-01-23 kl 10:02 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Har sovet relativt greit da, men har ikke lyst å gjøre noe som helst.
Postet 24-01-23 kl 10:05 av star star er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
På kontoret, har drukket en god andel kaffe, god stemning.
Postet 24-01-23 kl 10:20 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
På kontoret, har ikke rukket kaffe. Det er litt krise. Snart møte og så mer undervisning etterpå.
Postet 24-01-23 kl 10:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobbtur. Jeg skal ta tog fra Trondheim til Bodø med et museumstog. Det går saktere en vanlige tog, så vi skal overnatte i Mosjøen; hvor det visstnok skal forsøkes på ny nedbørsrekord. Når toget passerer polarsirkelen skal jeg holde en presentasjon. Men en times presentasjon for to dagers reise tilsier at jeg skal slappe av en del også. (Jeg må bare prøve å ikke tenke på alt jeg burde gjort hjemme.)
Postet 24-01-23 kl 10:40 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det høres egentlig deilig ut, Tjorven - regner med at du har med nok strikketøy?
Jeg har trent, PT-time med min første intervalløkt. Jeg spår at det blir tungt å gå opp bakken etter korøvelse i kveld, og at trappene gjør vondt i morgen. Men ellers blir det nok bra!
Postet 24-01-23 kl 10:56 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Så spennende, Tjorven! Håper det blir en flott tur med både bra presentasjon og noe hyggelig å se. Jeg skal en jobbtur til Mosjøen i løpet av februar tror jeg.
Postet 24-01-23 kl 11:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det høres ut som en veldig fin tur Tjorven. Håper på strikketid og utsikt og kanskje noen gode faglige samtaler?
Postet 24-01-23 kl 11:31 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Spennende tur Tjorven

Ikke i form i dag. Sov dårlig, kvalm og hodepine. Planen var egentlig kontoret, men nå holder jeg meg hjemme.
Postet 24-01-23 kl 11:44 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Strikketøy er selvsagt med.
Postet 24-01-23 kl 11:52 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
God tur Tjorven
Postet 24-01-23 kl 12:06 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det høres veldig trivelig ut, Tjorven! God tur.

Jeg er ikke i form og sliter med å være på jobb. Da passer det jo fint at jeg har to og en halv intens time igjen.
Postet 24-01-23 kl 14:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Kos deg Tjorven.
Postet 24-01-23 kl 14:10 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her har skolen vært stengt siden 12 i går pga strømbrudd. Dvs videregående eleven er på en messegreie i dag så han fikk ikke fri. Nå er strømmen tilbake, så regner med det blir skole i morgen.
Postet 24-01-23 kl 14:12 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Arbeidslysten min har tatt seg alt for tidlig helg. Dette har jeg ikke tid til.
Postet 24-01-23 kl 14:36 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg har vært innom storbyen i dag og har nå kommet meg på toget hjem igjen.
Litt grumsete i halsen, håper det holder seg der, jeg har ikke tid til å bli syk.
Postet 24-01-23 kl 14:49 av Mex Mex er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no