Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 29-11-22 kl 07:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor før trening og så mer hjemmekontor.
Postet 29-11-22 kl 07:55 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, hjemmekontor før handling, så mer hjemmekontor her. Mulig jeg får klemt inn bittelitt trening i dag, i det minste en økt med yoga.
Postet 29-11-22 kl 08:48 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor her. Startet dagen med å kjøre mannen til flyplassen, men nå litt jobb.

God morgen!
Postet 29-11-22 kl 08:53 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
På fjernkontoret i dag.
Klar for ferie kjenner jeg, men må nok holde ut i noen uker til.
Postet 29-11-22 kl 08:57 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Kontorkontor.



Fremdeles trett, men det kommer seg veldig og i dag har jeg egentlig akkurat passe mye å gjøre og tid til å drikke kaffe med kollegaer innimellom.



Og så har jeg sneket meg en plass med fin utsikt og ingen ved siden av meg og det synes jeg er en god arbeidssituasjon.
Postet 29-11-22 kl 09:19 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på kontoret, og gleder meg ikke så veldig til en samtale jeg vet må komme. Håper egentlig å få det unnagjort ganske fort, så denne gruingen kan gi seg.
Postet 29-11-22 kl 09:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Feriedag, aka studiedag.
Postet 29-11-22 kl 09:58 av star star er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Endelig på kontoret etter å ha ventet (og fremdeles venter på) sms fra takstfirma. Men den er sendt, så da er det jo min feil at jeg ikke har fått den. At jeg har mottatt andre sms-er er irrelevant.
Postet 29-11-22 kl 10:04 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Siste dag på jobbreise i dag. I kveld skal jeg hjem og bli hjemme! I hvert fall til 3. januar. Da er det på'an igjen.
Postet 29-11-22 kl 10:11 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! SISTE SJANSE i dag for å melde seg til FP-julekalenderen (og dermed sikre at det blir noe av det i år også)!

Dette trenger IKKE å være en stor eller krevende jobb, det holder å poste noe hyggelig eller morsomt. Poenget er bare å bidra til å gjøre desemberinnspurten litt koseligere for oss alle. Hvis du aldri har vært med før, kanskje dette er året du skal prøve deg?
Postet 29-11-22 kl 11:01 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Da har jeg meldt meg, Skilpadda. Har jo bare hengt her siden 2009 og nytt godt av andres hyggelige poster, så kanskje det er på tide å bidra selv også.

Hjemmekontor i dag, legetime litt senere, bare rutine og ingenting skummelt. LEI av grått vær, og nå kommer nordavinden tilbake sammen med strømprisene.
Postet 29-11-22 kl 12:37 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
2008 faktisk. Over 14 år.
Postet 29-11-22 kl 12:44 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Så bra, Primrose! Og ja, det er sjokkerende hvor lenge det er siden, for å ta et tilfeldig valgt årstall, 2006.
Postet 29-11-22 kl 12:53 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg sto tidleg opp i dag, såg litt TV og levde sakte før eg tok tak i meg sjølv og drog på kafé. Eg har eit negativt og ikkje veldig triveleg tankemønster for tida, så må prøve å bryte det. Så frukostlunsj på kafé altså, og så fekk eg ordna nest siste rest av julegåver. No skal eg nyte tjue minutt med tomt hus før fyrstemann kjem heim frå skulen.
Postet 29-11-22 kl 14:11 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er travle dager, så jeg har ikke rukket å svinge innom kaffebloggen på morgenene. Jeg savner dere.

I dag hadde jeg et skikkelig kjipt møte, men jeg kom meg faktisk helskinnet gjennom. Det var godt, for nå begynte jeg nesten å miste trua på meg selv.

Det er altfor mange timer på plusskontoen, så i dag skal jeg avslutte tidlig og dra på trening. Kroppen min trenger det.
Postet 29-11-22 kl 14:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no