Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 25-10-22 kl 07:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Albertine sin avatar
Først? God morgen!
Jeg skal ha vikartimer på ny skole i dag, og kjenner det er bittelitt skummelt. Så svosjer vi til Ålesund for å hente IKEA-møbler, og håper at det ikke blir som sist, at vi kjørte i to timer for å hente noe som ikke hadde ankommet.
Postet 25-10-22 kl 09:23 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, jeg er på skriveretreat på en turisthytte/høyfjellshotell. Flott natur, gode samtaler, nok kaffe og ingen unnskyldning for ikke å være effektiv. Den disiplinerte delen av dagen starter ikke før kl. 10, så jeg får lov å surre litt rundt før det.

Lykke til på ny skole Albertine.
Postet 25-10-22 kl 09:44 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.

Skikkelig mørkt og vått om morgenene nå. Kjenner at jeg ikke er helt klar for vinteren.
Postet 25-10-22 kl 09:45 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
Kokevarsel på vannet på jobb. Jeg har syklet hit og er tøøhøørst.
Postet 25-10-22 kl 09:47 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Øøeh, midt i barnekjøring eller oppvasken i går, pådro jeg meg en slags vridning mellom skulderbladene, så jeg stønner for annenhver bevegelse og har sovet kjempedårlig.
Men dagen er uten møter, så jeg kan bare sitte her på kontoret og stønne for meg selv , og håper det går over i løpet av dagen.
Postet 25-10-22 kl 09:49 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Banekjøring, leste jeg…., og lurte på hva Appelsinen var begynt med på fritiden .
Jeg bør ha en meget effektiv dag…., funker passe så langt.
Postet 25-10-22 kl 09:52 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Hepphepp!
Postet 25-10-22 kl 09:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Nuvel, det hender jeg lurer på hva jeg driver med på fritiden selv, Fintdethei, i går skulle jeg kjøre eldste til Salhus hvor hun er vikar i et korps, men hun hadde glemt instrumentet sitt hos en venn som bor litt oppi haloi, og det glemte jeg mens vi kjørte og plutselig var vi forbi avkjøringen, og siden det er lysregulering og bytting av vannrør i området, tok vi sjansen på en snarvei i stedet for å snu og vente på grønt, men det viste seg å være en blindvei og bare ballet på seg fortløpende, så at jeg får kink både her og der er ikke akkurat overraskende
Postet 25-10-22 kl 09:57 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Oppdatert 25-10-22 kl 10:16 av Appelsin
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Fniser litt av «glemt instrumentet sitt». Som å gå på jobb uten pc .
Postet 25-10-22 kl 10:32 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Hun hadde egentlig lagt det igjen på skolen (musikklinje) fordi hun hadde glemt at hun skulle på vikar-øving i fire timer, så venninnen tok det med hjem til seg. Etter fire timer øving satte hun seg bom ned i sofaen med verdens mest velfylte smoothie-glass som altså sprutet ut over sofa og alle klær, så dette vesenet som snart fyller 18 "aaaaargh, eg e TRE år, mamma!"
Postet 25-10-22 kl 10:48 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På kontoret i dag. Var egentlig ikke planen, men ombestemte meg. Mange folk her i dag, og litt for høyt støynivå. Vi har blitt godt vant av å sitte hjemme i så henseende.
Postet 25-10-22 kl 11:18 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
På kontoret i dag. Skikkelig irriterende når utstyret ikke virker og jeg blir sittende uten tastatur og skjer og knote på laptopen min. Da skulle jeg heller holdt meg hjemme....

I kveld får vi besøk av selveste toppsjefen, så da blir det middag ute og møter i morgen.
Postet 25-10-22 kl 11:35 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er på jobb. I fin, ny, knallblå hjemmestrikket stikkekjole. Så fin at jeg tok bussen til jobb. I kveld er det korpsøvelse. Gleder meg!
Postet 25-10-22 kl 12:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Er liksom ikke all verden å gjøre, men det som er tar sånn tid.
Postet 25-10-22 kl 12:35 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no