Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 20-07-20 kl 08:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Prøver å snu døgnet tilbake. Trøtt.
Postet 20-07-20 kl 09:33 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hinsides tidlig frukost pga tidlig fysioterapitime. Men sola skin!
Postet 20-07-20 kl 09:36 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våknet uanstendig tidlig som vanlig. Litt bortkastet, siden jeg ikke har noen planer for dagen. Det er sol her også, det hjelper veldig!
Postet 20-07-20 kl 09:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Sol og litt skyer i vest, blank fjord og verdens fineste utsikt fra barndomshjem-kontoret! Jeg er den eneste våkne i huset, de andre 6 sover fortsatt. Hadde en fin tur med de fire ungdommene i går, jentene mine og nevø og niese, nokså gjørmete, men kom da opp over tregrensen og så havet. 5 par skitne sko/støvler og en haug med turtøy som må i vask. Nuvel, nedtelling til F nå, F-4! Fredag er F-dagen!
Postet 20-07-20 kl 09:52 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Første virkedag av ferien og jeg måtte tidlig opp.

Eldste er sendt av gårde på en ukes tur sammen med bestevenninne, vi andre skal ha rolig uke hjemme og gjøre ting vi ikke har fått til i hverdagen til nå.
Postet 20-07-20 kl 10:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Første skikkelige feriedag! Regnet helt kreisi i natt. Vi pakker oss på hytta idag og har base der neste uka.
Postet 20-07-20 kl 10:24 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Endelig fint vær! I dag får vi nye skap, så det er fullstendig kaos her med innholdet fra 5 meter skap i diverse dekk og ikeaposer. Men det blir skikkelig bra når det er ferdig!
Postet 20-07-20 kl 10:30 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
I bilen på vei til Sunnmøre. Det blir bra. Men relativt trangt i bilen med tre lange ungdommer. Stemningen er god, da.
Postet 20-07-20 kl 10:51 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Høstferien min fortsetter på tredje uken. Var på Østlandet i helgen, med håp om sol. Hva skjedde? Sol i vest og pissregn i øst. Vel, vel vi snakker vel fortsatt i-landsproblemer.
Kom hjem inatt, så det blir en rolig dag. Håper å få testet noen nye joggesko idag, helst i oppholdsvær.
Postet 20-07-20 kl 11:54 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg har hatt underholdning i en halv time nå, og sett på at naboen har bakset med å rygge den nykjøpte campingvogna ut fra gårdsplassen og ut på veien. Og nå skal de altså ut og kjøre på smale, trafikkerte vestlandsveier.
Postet 20-07-20 kl 12:28 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg skal ut i dag. Håper å finne modne blåbær, men om det eneste jeg finner er skauen er det helt greit det og. Det hadde vært hyggelig å få med flere fra familien, men det ser dårlig ut så langt.
Postet 20-07-20 kl 13:29 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Hjemme etter to uker på ferie. Klesvask og hagestell står på planen. Og kanskje litt trening
Postet 20-07-20 kl 13:46 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
I dag har vi sendt et barn på Tomm Murstad sjøleir og ett barn til besteforeldre. Jeg skal jobbe, men hverdagen blir jo ganske chill.
Postet 20-07-20 kl 14:24 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
11 grader og regn her. Ikke at jeg dveler så veldig over det. Det er plassen som gjelder.
Postet 20-07-20 kl 15:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjemme etter noen dager i Stavanger og Ryfylke. Godt å komme hjem igjen. Har allerede fått satt på en maskin med klær. Om litt blir det vin og tv.
Postet 20-07-20 kl 21:44 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no