Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 02-08-21 kl 07:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
Home, sweet home! Vi krysset grensen fra Sverige i går og det gikk overraskende greit. 30-40 min i veldig saktegående kø og de ville verken se innreiseskjema, passene eller koronasertifikatet og jeg som hadde alt klart.
Postet 02-08-21 kl 07:56 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Atte hæ? Ferien over allerede?

Jaja, sitter på jobb, det er kaosmye å ta tak i, og egentlig er det helt greit. Foreløpig. :første jobbdag:
Postet 02-08-21 kl 08:14 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Æsj, jeg skulle vært på tur med jentene i dag. Kjøretur, kos og museer. Istedet våknet jeg med migrene.
Postet 02-08-21 kl 08:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Så dumt, Blondie! God bedring!

Ferien er over her også. Første arbeidsdag fortsetter dog i samme spor som ferien, med en tur på fyllinga før arbeidsstart med siste søppellass fra gammelhuset, og overtakelsesforretning i lunsjpausen. Deretter håper jeg at jeg kan legge det meste av flytteprosessen bak meg og se fremover på en produktiv arbeidshøst.
Postet 02-08-21 kl 09:12 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Første feriedag her. Ikke så mange planer.
Postet 02-08-21 kl 09:27 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Vi rydder oss ut av hytte og forbereder oss på lang kjørevei hjem. Tre dager igjen av ferien.
Postet 02-08-21 kl 09:54 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg er i oslo på ferie. På vei til byen nå for å fikse vipper og bryn før noen timer alene på kafe med bok. I ettermiddag blir det grilling med gamle kollokviegruppa fra Blindern. Hun ene har siden pandemien startet blitt sammen med en fra studiene som jeg ikke har sett på over tyve år. Blir altså så stas!! Skikkelig kosedag. Gutta og mannen har tenkt seg til Hvalstrand.
Postet 02-08-21 kl 10:16 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Det høres ut som en kremdag, vixen! Kos deg!
Postet 02-08-21 kl 10:17 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Må pakke i dag. Men nå vet jeg jo at jeg får plass til det vi har med.
At vi har med alt for mye er en helt annen ting. Men man må ha med seg alt man trenger av klær og alt annet enn det mann får i en søndagsåpen butikk.
Postet 02-08-21 kl 10:30 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Første jobbdag etter ferien. Kroppen er trøtt og hodet døsig.. tar vel litt tid å venne seg til tidlige morgener igjen.
Høres ut som en fortreffelig dag, Vixen. Blondi som må avlyse planer. God bedring,
Postet 02-08-21 kl 10:54 av Mex Mex er aktiv nå
Gammel
Anda sin avatar
En til med første jobbedag etter ferien. Den blir sånn passe effektiv, kjenner jeg. Dose 2 av vaksine skal settes - og foreløpig har jeg brukt mest tid på en nettbutikk som ikke har registrert ordren min - men pengene er reservert på kortet.
Postet 02-08-21 kl 10:56 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har liksom også første arbeidsdag, men i likhet med Anda har jeg andre vaksinedose i dag, så da snek jeg meg like godt til å lese ut en roman før jeg skulle gå. Og så mistenker jeg at resten av dagen blir noe amputert av flyttegreier. I morgen, da kanskje? Hvis jeg ikke får de derre influensaaktige bivirkningene?
Postet 02-08-21 kl 11:05 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har første arbeidsdag etter ferien og er allerede ferdig med å rydde i innboks og kalle inn til nødvendige møter og lest ferdig et notat. Har liksom ikke så mye mer å finne på resten av dagen. Betyr det at jeg kan avslutte nå?
Postet 02-08-21 kl 11:12 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Godt jobba, Adreinne. Du kan legge deg nedpå igjen, nå.
Jobbstart om en uke her. Jeg er ikke vant til 4 ukers ferie, så nå går jeg og spinner rundt meg selv. Og tenker hele tiden at jeg må finne på noe med 14-åringen, som kjeder seg grenseløst.., men hun kan jo rydde rommet sitt. Moahahaha.
Postet 02-08-21 kl 11:38 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Fullvaksinert! Sitter og dingler i ventehallen etter stikk
Postet 02-08-21 kl 11:49 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Sitter på jobb og er litt ekstra varsom med kommunikasjon på epost og telefon i dag for å være grei med alle de sarte sjelene som har første dag på jobb etter ferie.

Det er litt begrensede barnevaktmuligheter nutildags så kontorstaben er forsterket med en fireåring og en nesten-seksåring. Effektiviteten er ikke nødvendigvis forsterket, men ikkeno' å si på generell god stemning hvertfall!
Postet 02-08-21 kl 12:49 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Første jobbedag her og, men fortsatt ikke kommet lenger enn til å drikke kaffe. Eldste er sendt avgårde på en ukes sjøleir, og jeg har et tyngende hjerte, enda så fint jeg vet hun får det.

Nå? Mer kaffe, kanskje, og gyve løs på eposten?
Postet 02-08-21 kl 13:10 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Jobb, ja…
Postet 02-08-21 kl 14:34 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har skrevet fem jobb-e-poster i dag, men jeg skal innrømme at det ikke tok meg mange minuttene.
Postet 02-08-21 kl 14:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Innom kontoret for første gang på en stund. Blir nok ikke så mange timene, men greit å få skrevet ut papirbunken her i stedet for hjemme.
Postet 02-08-21 kl 14:38 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no