Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 17-07-20 kl 07:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Endelig fredag! Og kun få timer igjen til ferie!!
Postet 17-07-20 kl 08:34 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Gåtur ved kysten på planen i dag, mer fokus på nista i sekken enn på treningseffekten. Gleder meg til lyden av havet.
Postet 17-07-20 kl 09:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det er fredag.

I dag starter ferien og jeg tviler på at jeg holder ut hele dagen før jeg stempler ut, må bare få unna alle MÅ oppgavene først.
Postet 17-07-20 kl 09:35 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Siste arbeidsdag i ferien! Hurra!! Må ha unna noen oppgaver og så fire deilige uker med fri!
Postet 17-07-20 kl 09:37 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Siste arbeidsdag før F her også. Det kom selvfølgelig en oppgave i går som helst burde vært gjort i forrige uke og som bruker å ta mer enn en arbeidsdag. Jaja, det er bare å brette opp ermene. :svosj:
Postet 17-07-20 kl 10:27 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God ferie til alle dere som har siste arbeidsdag idag.

Her venter trening og senere idag skal kjæresten og jeg på konsert, blir så hyggelig.
Ellers intet å fortelle.
Postet 17-07-20 kl 10:51 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har akkurat en uke til feriestart, starter ferie på fredag. Har forflyttet meg og jentene 50 mil i vestlig retning, jobber fra barndomshjemmekontor i dag og neste uke. Deilig utsikt men heftig vær, ca. som forventet.

God ferie til dere som starter nå!!
Postet 17-07-20 kl 10:57 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Skal handle mat til barna som skal ha venner på besøk i ettermiddag mens jeg går ut og spiser med en venninne. Vinn vinn for alle!

Så er det massasje for eldste som er så stram. Håper det kan hjelpe noe.

Passe vær, litt grått, men kanskje solen titter frem, vi får se.
Postet 17-07-20 kl 10:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Takk til alle som ønsker god ferie. Fikk godfølelsen litt punktert av en unødvendig telefonsamtale, jeg må øve meg på å ikke følge opp kjipe saker... Så nå skal resten av dagen brukes på å rydde vekk gruff og øve meg på å ikke ta det personlig.

Likevel, en virtuell klem hadde gjort seg.
Postet 17-07-20 kl 12:36 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Tink!

God ferie til alle som begynner sin i dag! Jeg skal bruke dagen på å vaske klær og hus og pakke til helgas tur.
Postet 17-07-20 kl 12:42 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
på tink.

En liten pause nå, det kom plutselig et møte seilende inn fra siden.
Postet 17-07-20 kl 12:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
på tink.
Postet 17-07-20 kl 12:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
tink.

Vi skal snart avslutte fjellferie. Storesøster reiser i morgen og resten av oss på søndag. Jeg har heldigvis en uke til med ferie når vi kommer hjem.
Postet 17-07-20 kl 13:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Takk, dere!

Har brukt dagen på å lage ryddig kommunikasjon på jobb, slik at folk som har fri skal få fri og de andre kan håndtere spørsmål. Nå er det kun en time igjen til frihet og regnvær i egen by. Er spent på om mellomste insisterer på å bade i kveld, har lovet vekk bading hver dag i ferien min. Er det nå jeg skal si at ferien strengt tatt starter på mandag?
Postet 17-07-20 kl 16:27 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no