Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 03-10-20 kl 07:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Lørdag og kaffe på senga. Livet er ikke det verste man har.
Postet 03-10-20 kl 09:16 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ordnet kaffe selv, men har myk hund i armkroken, levende lys på bordet og god bok i fanget. Jeg følger halvveis med på NRK Nyheter og skuler ut på høstværet. Tror det blir flest innenførsaktiviteter denne lørdagen.
Postet 03-10-20 kl 09:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Sitter i stolen på hotellet og titter ut på hav og himmel. Snart frokost.
Postet 03-10-20 kl 09:28 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Da var endelig konfirmasjonsdagen her. Konfirmanten har spist frokost og er nå på badet for å dusje og barbere seg.

Det er strålende vær, og med tanke på at det 9.mai når konfirmasjonen egentlig skulle være var full vinter så var det jo egentlig en fordel at den ble utsatt.
Postet 03-10-20 kl 09:55 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med konfirmant, Polarjenta!
Postet 03-10-20 kl 10:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Gratuoerer med konfirmant! Her er det siste lørdag i feirien. Eg skal jobbe litt, og så skal meg og jenta til kjæresten min og ete middag etterpå.
Postet 03-10-20 kl 11:02 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har kjørt Frøkna på flyplassen ( ) og dro rett og trente etterpå. Nå sløver jeg litt, så skal jeg vurdere tysktekster før sein lønsj med ei venninne og deretter frisørtime.

Vi har nydelig høstvær, men ganske mye vind, så jeg bør nok ta en runde og rake løv i helga.
Postet 03-10-20 kl 11:49 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Siste dag på lånehytta her. Jeg har kommandert barn til å bidra i vask, og ble så sliten av det at jeg kommanderte alle til å ta en pause.

Håper dere får en flott dag, Polarjenta!
Postet 03-10-20 kl 12:56 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. Det ble en litt for fuktig kveld i går, så jeg er i redusert form for første gang på veldig mange år. Sløv dag i vente her.
Postet 03-10-20 kl 13:18 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Vi vurderte å kjøre til Rogaland, men ble enige om å vente til neste helg og få gjort litt ting der i huset samtidig.

Et barn og jeg fikk klippet oss og et barn og jeg har båret inn hagemøbler i garasjen. Det er definitivt høst slik vinden uler. I morgen kommer det fryktelige nedbørsmengder.
Postet 03-10-20 kl 15:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God lørdag.
Ferdig trent og vært i byen med kjæresten.
Bare kos resten av dagen, det er nydelig.
Postet 03-10-20 kl 15:38 av Trixie Trixie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no