Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 02-10-20 kl 09:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
God morgen! I det jeg låste meg inn på jobb, kom jeg på at jeg skulle vært hos legen i en annen bydel på samme tid... Heldigvis er det høy grad av service og jeg har allerede fått avtalt ny tid. Nevnte jeg at det skal bli bra med høstferie om noen timer?
Postet 02-10-20 kl 09:24 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen! Huset for meg selv for første gang denne uken, da hun som har hatt hjemmeskole grunnet busstreik nå også er på skolen i dag.

I kveld skal jeg og mannen på et show, jeg kjenner at jeg er litt nervøs for det med tanke på smittevern, men det jeg har sett av lokalet gjør meg beroliget og jeg tror det blir en fin kveld.

Men først jobbe.
Postet 02-10-20 kl 09:27 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det glimrer en høstferie der i det fjerne for meg også, men det er en del arbeidstimer som må gjennomføres først. Mange gøyale arbeidsoppgaver da, så jeg skal ikke klage. (bare litt, for jeg har hatt to veldig sene kvelder på rad, så jeg er bæltrøtt).
Postet 02-10-20 kl 09:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Høstferiehelg snart.
Postet 02-10-20 kl 09:54 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Høstferie schmøstferie. Helg i sikte, men først lang fredag som muligens blir litt stille, trafikken var i alle fall borte i dag, mer eller mindre. Alle er på fjellet elns.
Postet 02-10-20 kl 09:55 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Deilig fridag igår, jobbejobbe i dag.
Men, fin helg i vente, så skal ikke klage.
Postet 02-10-20 kl 10:11 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen!

Ingen høstferie i sikte her, men jeg får studentdattera hjem i over en uke i ettermiddag, så jeg er godt fornøyd.
Postet 02-10-20 kl 10:13 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Her har høstferien gått alt for fort. Og ikke minst hatt alt for kjipt vær.
Postet 02-10-20 kl 10:17 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Ungene tar høstferie i dag, mor er ikke fullt så heldig. Vi skal reise bort i helga da, så det blir koselig. Mannen har fått i oppdrag å kjøpe vin, så jeg ser lyst på fredagen!
Postet 02-10-20 kl 10:29 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har brukt en halvtime på å komme gjennom hos testtelefonen, og fått time midt på dagen. Seks uker siden jeg ble testet sist, og to uker siden jeg fulgte Ville på testing, så det føles litt "same procedure...".
Postet 02-10-20 kl 10:51 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg skal ha en ukes høstferie!!! Fantastisk. Så idag blir det hektisk! Skal også ha tre dager alene på hytta i neste uke og gleder meg som en unge!
Postet 02-10-20 kl 10:53 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har hatt noen stressende timer med å sette i gang en opplæringssamling, men nå er alt på stell håper jeg og jeg kan lene meg tilbake og lytte.

Høstferie fra og med i morgen og jeg har litt for mye som må gjøres før den tid. Og middagsgjester i kveld. Men jeg satser på at det ordner seg til slutt og at jeg skal klare å puste ut og slappe av når jeg kommer meg på fjellet.
Postet 02-10-20 kl 11:05 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skryter litt når jeg sier høstferie jeg altså, i praksis betyr det bare at jeg skal sitte hjemme og rette/planlegge. Det er fravær av å måtte kle seg til kontoret som er forskjellen. (og litt latere morgener, skal sies).
Postet 02-10-20 kl 11:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Jeg tok meg en dags høstferie i dag. Sitter hjemme i vind og regn. Barna sover.
Postet 02-10-20 kl 11:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg jobber og drar over noen gulv med moppen innimellom, sånn at vi får litt "rent hus" helgefølelse her. Nyter den siste halvtimen i fred og ro før minstemann kommer inn dørene.
Postet 02-10-20 kl 12:01 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Fredag! Hjemmeskole for minstemann i dag på grunn av korona-kontakt på trinnet.

Favorittdattera kommer hjem i kveld på minihøstferie. Jeg og mannen tar litt avspasering/ferie/hjemmekontor så lenge hun er hjemme. Jeg har tenkt å ha mest fri for å være ærlig.
Postet 02-10-20 kl 13:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Testing av minstemor i går. Svar i dag om negativ prøve. Så då fortsetter høstferieplanane våre.
Postet 02-10-20 kl 14:21 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no