Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 08-06-20 kl 08:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er oppe og piper, det har vært en litt kort natt. Bunker med kaffe skal hjelpe på før jeg skal undervise fysisk (jippi!) og sette karakterer. Jeg bør rydde på arbeidspulten også, men spørs om ikke det må bli senere i uka.
Postet 08-06-20 kl 08:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Znrk. Jeg sitter her med sensurbunken min, og det er ingen bønn, for vi skal ha sensurmøte klokka ett.
Postet 08-06-20 kl 09:02 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Oppe og hopper. Skal på kundebesøk i dag, sammen med kollega. Mye kjøring og litt prating. Jaja - det blir bra.
Postet 08-06-20 kl 09:22 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Mornings! Travel dag i dag, så det er bare å henge i stroppen.
Postet 08-06-20 kl 09:24 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Travelt her også. Men det er egentlig litt deilig kjenner jeg.

Veldig fornøyd med å ha bestilt hytte i Jotunheimen til sommerferien. Det blir to uker med fjellferie på to ulike steder og det gleder vi oss til alle sammen. Nå er det bare å krysse fingrene for godt vær. Det er jo morsommere å gå på tur i fint vær enn i regn.

Ellers kommer jeg til å ha halvannen uke hjemme før og etter fjellferien og det blir også ganske fint. Forhåpentligvis rolige dager med hage og bøker.
Postet 08-06-20 kl 10:00 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Er på jobb, har allerede rukket ett klasselærerråd og å rydde opp i tre kontaktlærersaker.

Nå skal jeg prøve å komme videre i den siste vurderingsbunken. Prøver å ta fem av gangen, så blir det vel tomt til slutt ...
Postet 08-06-20 kl 10:10 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært hos torturisten og er nå kommet meg på jobb. Kjenner jeg er sint etter en samtale med x, men altså ikke på x. Men på innholdet, og vi var faktisk enig.
Postet 08-06-20 kl 10:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på hjemmekontoret. Jeg er fremdeles 50 % sykemeldt, men nå skjer det for mye på jobb til at det fungerer særlig bra.

Det er jo pokker så irriterende at sjefen min mener at dette vil være en god øvelse for meg i å delegere ... men så er det et par av de jeg gir oppgaver til som rett og slett ikke gjør det de lover.
Postet 08-06-20 kl 10:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Melder meg inn klubben som er på hjemmekontoret, har i tillegg 2 syke unger her så vi får se hvor effektivt det blir idag... Siden skolene åpnet har jeg hatt 1 dag hjemme uten syke unger..Som normalt sett ville blitt sendt på skolen med de symptomene. Trenger jeg si jeg er lei?
Postet 08-06-20 kl 11:12 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
All medfølelse, Tjorven - det burde være unødvendig å måtte passe på at voksne folk gjør det de har sagt.
Postet 08-06-20 kl 12:55 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Høres i grunnen litt kjent ut, enten gjør de det ikke ellers må de holdes så mye i hånden at en ikke sparer tid på å delegere....

Ikke noe spesielt som skjer her i dag, møter og diverse oppfølging, og snart utviklingssamtale for minsten. IRL, faktisk.
Postet 08-06-20 kl 13:17 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no