Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 07-03-21 kl 07:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Får vel fortsette ryddinga. Begynner å bli bra.
Postet 07-03-21 kl 10:07 av star star er aktiv nå
Gammel
Strutsen sin avatar
God morgen!

Jeg er bittelitt støl etter 10 km. gåtur på islagt skogsti i går. De musklene som er støle er de som holdt meg unna å gli.

Jeg er på prosjekt Se Bunnen Av Skittentøyskurven i dag. Tror jeg skal klare det. Men det går nok en uke før klærne havner i skapene.
Postet 07-03-21 kl 10:29 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Sol ute iallefall. Dagens plan er en løpetur og kanskje en tur innom mor og far.
Og fortrenge at det er mandag i morgen.
Postet 07-03-21 kl 10:40 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Dagens plan er å øvekjøre litt. To bad trengs å vaskes, det må tørkes støv og støvsuges samt ryddes. Bare å få stått opp først.
Postet 07-03-21 kl 10:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er fremdeles uggen og utafor, men har en studieoppgave som må leveres. Planen er å skrive så mye jeg orker og så be om utsettelse hvis det ikke går. :sigh: Jeg er lei av å være i dårlig form.
Postet 07-03-21 kl 11:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har jobbehelg. Fordelen med å jobbe i helgene er at man fullstendig velger når på dagen det skal skje.

Vi bare sløva i går, så i dag må vi ut på tur. Jeg er så lei av å gå tur i nabolaget, så jeg tror vi kjører til et nytt nabolag hvor vi kan gå.
Postet 07-03-21 kl 11:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jobbehelg her også, og så bærer det rett inn i årets travleste uke så langt. Yay.
Postet 07-03-21 kl 12:10 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg tilbringer søndagsmorgen med helgepapiravisene, Vasaloppet, kaffe og en ganske lat puddel. Nå skal jeg straks avgårde til kontoret for sjelsdrepende oppgaver, og har avtale om en kaffedate med en venninne i sola i en park for å gi hjernen litt serotonin også.
Postet 07-03-21 kl 12:13 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God dag. Solen skinner, jeg skal bli tante en av de nærmeste dagene, har allerede syklet, vurderer å sette meg ute.
Postet 07-03-21 kl 13:12 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Brannalarmen i blokka ved siden av uler. Trodde først det var på gamlehjemmet, men det var det ikke.
Dvs aller først trodde jeg det var fra TV'en.
Ute blåser det godt gitt.
Postet 07-03-21 kl 13:20 av star star er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Jeg tusler rundt og rydder, baker og prøver å samle krefter til ny uke. Forrige helg ble det plutselig møte klokken åtte på søndagskvelden, så bare å nyte fri når jeg kan.
Postet 07-03-21 kl 13:43 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Mini feiring av morgendagens 50-åring i dag. :shock: Og deretter forsinket barnebursdag for kohorten til mellomste. Blir vel nok kaker i dag ligger det an til.
Postet 07-03-21 kl 13:45 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har gått lang tur i nyyydelig vær. Sliten nå. Sløver litt, så skal jeg en tur til stefaren min.
Postet 07-03-21 kl 16:42 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Vi har vært hos stemoren min på uanmeldt besøk. Hadde med oss nystekte lapper. Koselig med en prat.
Postet 07-03-21 kl 18:25 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no