Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Septemberkaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Septemberkaffe

Postet 01-09-24 kl 12:14 av Kaffestuggu

Høsten sniker seg innpå med noen hint av sensommer. Vi har satt fem utemøblene, pledd er i kurven ved døren og baksten er på vei.
Personalet er på seminar for å planlegge høstens festligheter, men dere klarer dere jo fint selv.

Kommentarer totalt 223  

Kommentarer

Gammel
Albertine sin avatar
God morgen! Er i gang i kafeen og har akkurat satt deig til naan. Skal bake Olympic Village Chocolate cupcakes, veganske sjokoladecupcakes og noe annet småplukk, og så skal jeg lage indisk kyllingsuppe. Gleder meg vilt til å servere den!
Postet 22-09-24 kl 08:38 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Spist hotellfrokost i nabobyen, kaffen kunne vært bedre.
Postet 22-09-24 kl 10:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tror ikke jeg skal ha noen planer i dag. De siste gangene jeg har skrevet det har jeg fått migrene.
Postet 22-09-24 kl 10:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Vasker klær og må rydde litt. 16-årsdag i morgen.
Postet 22-09-24 kl 13:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag. Jeg har hatt koselig kaffebesøk fra svigerinna mi. Nå skal yngste øvelseskjøre ut mot havet. Fin søndag så langt.
Postet 22-09-24 kl 14:43 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Rolig søndag etter veldig hyggelig 50-årsfest i går! Har satt fårikål til kok og laget brøddeig, og nå skal jeg slappe av med bok.

Og Snapchat-kartet viser at moren min, som er på busstur tvers over USA, nærmer seg Cleveland.
Postet 22-09-24 kl 15:22 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Våknet tidlig i dag - klar for ny uke - ikke verst å få lest seg opp på mail før første møte 07.30. Nå snart ut på en liten tur med hunden og deretter trening.
Postet 23-09-24 kl 07:38 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har kapitulert og hyret inn et firma for å vaske her annenhver uke. Den økonomiske biten av meg blør, men jeg vet jo at det er riktig nå. De kommer for første gang i dag og mannen har nettopp sendt formanende snap om at jeg ikke må stressvaske før de kommer.
Postet 23-09-24 kl 08:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fikk faktisk gjort litt i går.
Skulle hatt behandling i dag, men det ble avlyst. Snart kurs på jobben. Teams så er hjemme. Har jo egentlig fri.
Postet 23-09-24 kl 08:22 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Å, Blondie. Det er fantastisk deilig å komme hjem til nyvasket hus!
jeg savner vaskehjelpen vår. Så denne helgen har blitt brukt til et skikkelig skippertak på rydde og vaskefronten hjemme. Synd at det har så utrolig kort holdbarhet slike ting.
Postet 23-09-24 kl 08:53 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen!

Er på jobb etter ei festlig helg, som kom rett etter jobbreise. Må få unna noen viktige arbeidsoppgaver i dag, og skal ha fri i morgen på grunn av helgejobbing. Nå skal jeg straks se om jeg får orden på en potensielt vanskelig oppgave.
Postet 23-09-24 kl 09:20 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er skikkelig klar for ferie og fri. Eneste haken ved det er at jeg ikke har planlagt eller avklart noe ferie og fri og at det mest sannsynlig ikke blir noe før til jul.
Postet 23-09-24 kl 09:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Er på et mandagsstille kontor. Tror vi er 5 personer her, plasser til 35-40. Lunsj straks heldigvis, jeg er suuuhulten!

Fin helg med rolig fredag hjemme alene, lørdag med morsom konsert sammen med en del andre korps i regionen, og øvelse med et annet korps i går. Helgene flyr!
Postet 23-09-24 kl 11:16 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Har 16-åring i dag; sushi og så øvelseskjøre; gøy!
Postet 23-09-24 kl 16:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 16-åringen, millact.
Postet 23-09-24 kl 17:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
Takk, Star!

Var gøy å kjøre igjen. Han tok det fort. Han er vant til å kjøre båt og har kjørt mye bilspill med ratt og pedal og er generelt bilinteressert. Tror han kunne kjørt hele kvelden.
Postet 23-09-24 kl 20:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med 16-åringen, Millact.
Postet 23-09-24 kl 21:57 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg laget visst ekstra arbeid og stress for kollegaer forrige uke. Godt det ikke var min feil.
Postet I går kl 10:21 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Trist og grå morgen i dag også. Håper det lysner for vi skal ha festival på jobb i ettermiddag. Elevene skal opptre fra scenen og vise frem LEGO-byen de har bygget. Tre arbeidsdager igjen til ferie og sol og varme.
Postet I dag kl 06:51 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vått og jeg trenger seriøst nye sko.
Postet I dag kl 06:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Ikke regn her foreløpig. Er på hjemmekontor, og har ikke kommet meg ut av morgenkåpa enda - har vært en dårlig natt med lite søvn.
Postet I dag kl 08:33 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Starter dagen på hjemmekontor, men skal straks avgårde på konferanse. Kjenner på meg at to dager med nettverking kommer til å bli intenst, men satser på gode foredrag og god kaffe for å komme meg igjennom.
Postet I dag kl 09:14 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Er helt sykt trøtt. Våken siden før 5 er lite digg. Ingen problem å levere bilen på service kl 7, da. Tannlege om et par timer. Hater det. Nei, denne dagen ass.
Postet I dag kl 09:29 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no