Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Septemberkaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Septemberkaffe

Postet 01-09-24 kl 12:14 av Kaffestuggu

Høsten sniker seg innpå med noen hint av sensommer. Vi har satt fem utemøblene, pledd er i kurven ved døren og baksten er på vei.
Personalet er på seminar for å planlegge høstens festligheter, men dere klarer dere jo fint selv.

Kommentarer totalt 206  

Kommentarer

Gammel
Albertine sin avatar
God morgen! Er i gang i kafeen og har akkurat satt deig til naan. Skal bake Olympic Village Chocolate cupcakes, veganske sjokoladecupcakes og noe annet småplukk, og så skal jeg lage indisk kyllingsuppe. Gleder meg vilt til å servere den!
Postet I går kl 08:38 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Spist hotellfrokost i nabobyen, kaffen kunne vært bedre.
Postet I går kl 10:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tror ikke jeg skal ha noen planer i dag. De siste gangene jeg har skrevet det har jeg fått migrene.
Postet I går kl 10:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Vasker klær og må rydde litt. 16-årsdag i morgen.
Postet I går kl 13:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag. Jeg har hatt koselig kaffebesøk fra svigerinna mi. Nå skal yngste øvelseskjøre ut mot havet. Fin søndag så langt.
Postet I går kl 14:43 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Rolig søndag etter veldig hyggelig 50-årsfest i går! Har satt fårikål til kok og laget brøddeig, og nå skal jeg slappe av med bok.

Og Snapchat-kartet viser at moren min, som er på busstur tvers over USA, nærmer seg Cleveland.
Postet I går kl 15:22 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no