Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 18-06-24 kl 05:38 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Når dagen er over så kan jeg senke skuldrene litt. Er vanligvis en time tidligere ute på tirsdager, men måtte forsikre meg at guttungen var våken før jeg dro.
Postet 18-06-24 kl 07:02 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Krysser fingrene for at hva du enn skal fylle dagen med går godt, star!

Jeg er i praktisk fikse og ordnemodus på jobb for tiden. Helt greit å variere mellom faglige tekster og fiks og årn.
Postet 18-06-24 kl 08:38 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag var det signalfeil på t-banen, så jeg brukte en evighet på å komme meg på jobb. Vi ble stående å vente lenge på alle stasjonene. Ja, ja ... på t-banen skjer dette veldig sjelden, så det må jeg kunne leve med.

I dag er det skoleavslutning for Snuppa som går ut videregående. Karakterene fra skriftlig eksamen foreligger ikke, så de får ikke noe vitnemål, men det blir i hvert fall en feiring.
Postet 18-06-24 kl 08:40 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

I dag har storebror muntlig eksamen, så skal ringe han om en liten stund for å forsikre meg om at han er våken.

Ellers så står frisør og avslutning for nevnte storebror på programmet i dag.
Postet 18-06-24 kl 08:41 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det er eksamen og avslutning som står på programmet her også.
Postet 18-06-24 kl 08:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg rakk å trene før jobb i dag, skjønner nå at det var heldig timing siden det gjorde at jeg ikke tok t-banen som jeg pleier.
Ville kom ikke opp i muntlig, og er selvfølgelig strålende fornøyd, så nå blir det nok feriestemning i heimen.
Postet 18-06-24 kl 13:46 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sitter i venteområde med tre stoler og irriterer meg over at den andre som er her hadde satt seg på stolen i midten. Føler meg skikkelig parodi-norsk.
Postet 18-06-24 kl 16:06 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no