Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 17-06-24 kl 05:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

Skikkelig trøtt i dag. Våknet grytidlig, men klarte heldigvis å sovne igjen og da var jeg helt i koma når klokken nærmet seg 7

Det regner i dag og, fremdeles ikke noe som kan minne om sommer her. Fått unna mail, nå tur med hunden og deretter trening.

I ettermiddag ser jeg for meg stall
Postet 17-06-24 kl 07:29 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Jeg våknet også grytidlig, og klarte ikke å sovne igjen. Er likevel ikke så trøtt, men det kommer vel etter lunch.

Pissregn ute, så da kan jeg se fotball med god samvittighet i ettermiddag/kveld.
Postet 17-06-24 kl 07:39 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Nest siste godværsdag på ei stund i følge Yr, så jeg har tatt på sommerkjole. Snart på vei ut døra. Siste skoleuke; masse tråder å samle, men også veldig siste innspurt.

Frøkna for ut døra for 10 minutt siden, på vei til første dag i sommerjobb som ikke-lov-å-kalle-seg-fysio i kommunen (hun må gjøre ferdig turnusen før hun faktisk kan si at hun er fysio).
Postet 17-06-24 kl 07:49 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er fremdeles sliten etter festen jeg var på på lørdag. Jeg mener fremdeles at det var verdt det.

Dette er faktisk siste uke før ferie for min del. Det er nok å gjøre på jobb, og enda travlere sosialt. I dag skal ei venninne innkassere bursdagspresangen sin - middag på restaurant. Det blir garantert trivelig selv om vi kunne ønsket oss bedre vær.
Postet 17-06-24 kl 07:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen,
Våknet tidlig her og pga regnet og verkende kropp. Dagens plan er hvile.
Postet 17-06-24 kl 08:14 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Tidlig opp og ute i veldig god tid til Bergensflyet. Ikke motivert for å pangstarte uka sånn.
Postet 17-06-24 kl 08:20 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God morgen! Har faktisk fått feriefølelsen - var så varmt i helga, 27 grader var det meste jeg så, og da kommer følelsen av at jeg burde hatt fri.

Men sånn er det nå, ikke ferie, men jobb
Postet 17-06-24 kl 08:29 av him him er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Trøtt i dag, fikk bare ikke sove i går kveld. Men, men, er på hjemmekontor, og kan ta det litt rolig.

3 uker til ferie, og for første gang på mange år, så tror jeg oppkjøringen mot ferie blir ganske rolig.
Postet 17-06-24 kl 08:33 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Arbeidslyst kom til meg, her skal du motstand finne. Neida. Joda.
Pissregn så langt værvarselet rekker. Sover dritdårlig hver eneste natt. Skal finne noe positivt om en stund.
Postet 17-06-24 kl 08:59 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Innspurtuke før alle i husholdningen har fri fra helga. Denne uka består mest av logistikk i forbindelse med avslutninger.
Postet 17-06-24 kl 09:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg starta dagen med selskap av varm, mjuk hund i soveposen og utsikt over blikkstille fjord. Ei natt i svevetelt var slett ikkje dumt.
Postet 17-06-24 kl 10:22 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Jeg har fått kjørt meg i kjøkkenet til dag. Smurt foccaccia til 25 personer, inkludert oppvask og opprydding. Variert hverdag i det minste.
Postet 17-06-24 kl 13:46 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no