Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

17. maikaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

17. maikaffe

Postet 17-05-24 kl 05:02 av Kaffestuggu

Gratulerer med dagen, kjære FP!

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Oppe, rundstykker i ovnen og skal straks i dusjen og på med bunad.
Postet 17-05-24 kl 07:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Har fått flagget ut, og frokost og kaffe i kroppen. Skal snart en tur på treningssenteret, så blir det litt jobbing før bobleavtale og borgertog ++. Vurderer fortløpende om det blir for varmt med bunad – ikke akkurat ei dagligdags problemstilling.
Postet 17-05-24 kl 08:22 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
nolo sin avatar
Gratulerer med dagen.
Postet 17-05-24 kl 08:30 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra!

Vi tar det rolig og tilpasser formen, men planen er å se på liten nevø i skoletoget. Vi får lunsj hos svigerfar og middag/dessert hos svigermor, kjekt meg skilte svigers.
Alle ungdommene var på fest i går, så de er litt tregere opp.
Postet 17-05-24 kl 08:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 17-05-24 kl 08:45 av Blondie
Gammel
Blånn sin avatar
Hurra! Første spilleoppdrag er gjennomført. Nå frokost før toget i sentrum. Russen er fortsatt syk og i senga.
Postet 17-05-24 kl 08:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gratulerer med dagen! Tenåringen er sendt avgårde til frokost med venninner, med seg hadde hun spekeskinke og vannmelon. Frokost her hjemme er i prosess. Etterhvert blir det nok på med bunad og prøve og komme seg inn til byen en tur og se på livet.
Postet 17-05-24 kl 08:48 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen!

Ingen ting å stresse over her. Skal ikke noe sted før kl.13.
Lager foccacia
Postet 17-05-24 kl 08:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen!

Flagget er ute, kaffen er klar og ungdommen som skal noe i dag er våken og i gang.
Postet 17-05-24 kl 09:15 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
God morgen! Russen er våken igjen etter å ha kommet hjem kl 03. Tror den frokosten på skolen ryker. Men det går flere tog, nemlig barnetoget.
Jeg har sovet en runde til etter å ha luftet hunden kl 7-isj. Vi satt i parken og så folk i enten bunader og festtøy eller treningstøy haste forbi.
Selv har jeg ingen konkrete planer i dag, annet enn å høre på et kor som kommer nedi gata her senere i dag.
Postet 17-05-24 kl 09:28 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Gratulerer med dagen!
Jeg er alene i dag, så litt sår dag. Men har heldigvis blitt tildelt en pølsebod på skolen kvart på fem og skal rydde hele skolen etterpå, så da får jeg sett folk likevel. Og de trengte noen til å bære slagverk og notestativ, så da meldte jeg meg til det også.
Ønsker alle FP-ere med familier en flott dag!
Postet 17-05-24 kl 09:56 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Gratulerer med dagen!

Jeg har hjulpet femtenåringen med å fikse frokost som hun har invitert til, men nå forlater jeg åstedet for å vimse litt i byen med attenåringen. Blir lavterskel feiring, akkurat sånn som jeg liker det!
Postet 17-05-24 kl 10:21 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Lavterskel her også. Sykt deilig med store barn. Vi har daffet rundt, laget litt mat som skal være med på grillfest, of pyntet oss. Jeg og yngste skal straks opp i gata og se veteranbiltog, så skal vi se på skoletoget til niesene og en liten tur innom skolen før grillings i ettermiddag. Helt nydelig.

Gratulerer med dagen!
Postet 17-05-24 kl 11:34 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen!

Vi er hjemme igjen etter at korpsungen er ferdig med å spille. Hun ville bare hjem etterpå, og ikke gjøre aktiviteter på skolen. (de er mer rettet mot yngre barn). Så nå er lette sommerkjoler på og vi sitter i hagen og gjør ingenting Greit med slækk 17.mai.
Postet 17-05-24 kl 12:40 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Kanina sin avatar
Jeg og hunden har spilt nasjonalromantisk musikk på fiolin og bjeff. Det var... slitsomt.
Postet 17-05-24 kl 13:48 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Gratulerer med dagen!

Roleg formiddag med litt kokkelering, samt husrydding sidan eg droppa det til fordel for sykkel- og badetur i går.

No har det skya litt over her, så det er svalt og deilig i hagen. Gjestane kjem vel snart, og så blir det middag når yngste er ferdig på skulen.
Postet 17-05-24 kl 14:10 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Sløving på terrassen her etter en tur til byen. Jeg så guttene dine spille i hovedprosesjonen, Appelsin. Så store de er blitt!
Det blir vel kanskje grilling etterpå, men jeg har mest lyst å gjøre ingenting.
Postet 17-05-24 kl 17:29 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Sløver hjemme, alene. Russen går i borgertoget, yngste er på tidlig fest og vi tre skal til venner når borgertoget er ferdig. Bunaden er av for flere timer siden.
Postet 17-05-24 kl 17:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Så koselig at du så guttene mine, Fintdethei.
Postet 17-05-24 kl 21:34 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no