Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 22-06-24 kl 05:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Herlig med helg! Få planer.
Postet 22-06-24 kl 09:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg har løpt 5000 m testløp på Sognsvann. Senket persen min med nesten 2 minutter. Deilig! Ingen planer for resten av dagen.
Postet 22-06-24 kl 10:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært på butikken. På vei hjem så sakket både jeg og han foran drastisk på farten for å se om flyet som var på vei ned virkelig hadde tenkt å lande. Det kom nemlig alt for høyt i mine øyne. Det landet ikke.
Postet 22-06-24 kl 11:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Sovet lenge, sløve lørdag uten planer.
Postet 22-06-24 kl 12:00 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg skal på konsert i kveld, ute, på den eneste dagen med regn hele uka. Det blir sikkert moro altså, men det var litt nedtur med regnværsdag midt mellom alle soldagene akkurat i dag.
Postet 22-06-24 kl 12:11 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God ettermiddag! Jeg skal kanskje på samme konsert som Nenne i kveld? Vorspiel hos venner først, opprinnelig tiltenkt utendørs, men det utgår med høye kneløft, i følge både Yr og Storm. Jaja. Moro blir det lell. :sommernorge:
Postet 22-06-24 kl 14:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi droppet utendørs konsert i kveld, mistenker at det er den samme. Sparer kreftene til nye muligheter senere i sommer.
Postet 22-06-24 kl 15:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg greide å hale meg på trening enda jeg slett ikke ville. Nå blir det en rask matbit før vi skal på kino (Kinds of Kindness).
Postet 22-06-24 kl 15:43 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Er forvist på rommet mitt. Datter har besøk. Jeg har TV. Jau. Hver alder har sin sjarm?
Postet 22-06-24 kl 23:28 av him him er ikke aktiv
Gammel
Him: Kjenner til følelsen, ja. Det skjedde meg for noen uker siden.
Postet 23-06-24 kl 00:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Og der svarte jeg på et innlegg fra 2019 på FB (fordi jeg søkte etter noe, og ikke så på datoen. Arg! Tror ikke jeg egner meg til å være våken om natta)
Postet 23-06-24 kl 02:00 av him him er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no