Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 20-06-24 kl 09:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
På jobb. Knallblå himmel ute, i går var den ganske så grå.
Er så sliten om dagen.
Postet 20-06-24 kl 09:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det er så kaldt! Sommerblusen gjemmes inni en tjukk strikkejakke her på kontoret. Og er trøtt ja, og trenger helg og ferie. Ellers alt vel.
Postet 20-06-24 kl 09:36 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Sensurbunken er nok en gang dagens hovedfokus. Yay.
Postet 20-06-24 kl 09:42 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg skulle til legen på morgenkvisten for en kontroll, men hun var syk og de hadde ikke fått gitt beskjed, så jeg møtte opp og måtte gå med uforrettet sak.

Jeg var seint hjemme fra jobbreise i går kveld, så jeg skulle gjerne ha sovet litt lengre i dag morges, nå er jeg helt stiv i øynene.

Det er grillfest i kantina i lunsjen i dag. Gratis mat til hele forskningsparken. Det er årets happening og pleier å være veldig bra mat.
Postet 20-06-24 kl 09:51 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Heisann! Hjemmekontor i dag pga en tøysete legetime midt på dagen. Forøvrig helt greit med en litt rolig dag etter noen hektiske dager og med avslutningsbonanza.
Postet 20-06-24 kl 09:51 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Neste siste dag på jobb før F. Jeg kommer i mål.

I dag er jeg litt trist. Jeg leser jo papiravis, og i dag stod det plutselig en nekrolog i avisa. På ingen måte en nær venn, men mannen til en jeg en gang i tiden kjente godt. Og han døde helt plutselig. Jeg får jo veldig vondt av familien som sitter igjen. Uten å ha fått tatt skikkelig farvel. (Med to unger på alder med mine egne.) Han var på min alder og i god fysisk form, så det var definitivt en skremmende påminnelse om at man bare vet hvem man har akkurat nå.
Postet 20-06-24 kl 09:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det kommer noen slike påminnelser av og til, og de er ikke noe gode å få. Det eneste positive er at man kan få en dytt til å sørge for å ha ting "på stell" i tilfelle det verste skulle skje.
Postet 20-06-24 kl 10:16 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Sommerfest på jobben i ettermiddag (for både oss og eksterne), og heldigvis er det fint vær, så vi kan være på takterrassen, som planlagt. Kanskje jeg får teste ut de nye solbrillene mine.

I går var jeg med Datteren til optikeren; hun trenger nye briller, og vi benyttet anledningen til å bestille nye solbriller (med styrke) også. Jeg lovet å spandere (og påpekte at det koster riktignok en del, men begge parene til sammen kostet omtrent det samme som mitt ene, så det kunne vært verre ).
Postet 20-06-24 kl 10:53 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God formiddag!

Har vært både hos kiropraktor for ryggen og fysio for akilles. Så nå håper jeg kroppen er i bedring Var hos en ny fysioterapeut og tror virkelig vi er på samme bølgelengde. Kan leve fint med noen som sier at jeg kanskje må ta en uke pause fra løping og ikke 2 måneder....

Ellers ny møtedag - men heldigvis ikke sene møter i dag.
Postet 20-06-24 kl 11:14 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God formiddag. Jeg er på kontoret i dag for ukas 2 pålagte kontordager. Ganske mange her i dag, flere enn det pleier å være på torsdager.
Postet 20-06-24 kl 11:40 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Oppdatert 20-06-24 kl 13:53 av Sissel
Gammel
Fersken sin avatar
Tilbake etter 3 dager på kurs. Som vanlig ganske begivenhetsrikt og mye nettverking.
Postet 20-06-24 kl 12:43 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg har preppa burgertilbehør i massevis, så no er det berre å håpe at regnet held seg unna mellom 17-19 når vi skal ha grillfest i fengselet. Der er ikkje noko form for overbygg, så skal det bli trivelig for alle mann så må det vere opplett. Kryssar fingre for det.
Postet 20-06-24 kl 15:07 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no