Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 19-06-24 kl 05:41 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Humper på bussen. Sliten og kvalm.
Postet 19-06-24 kl 06:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på vei til jobb. Spennende hva denne dagen bringer. Heg våknet med vondt i hodet, så det kan bli interessant. Anslutning på vg3 i kveld.
Postet 19-06-24 kl 07:49 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God morgen! Skal starte dagen med å ringe forsikringsselskapet - føles som mandag! Neida, tror det bare er noe småting.
Postet 19-06-24 kl 08:01 av him him er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Iskaldt ute i dag. Skikkelig sur vind. Mer høst enn sommer

Snart avgårde til stallen for å hjelpe arvingen med hestene samtidig som jeg multitasker med møte. Så tilbake til hjemmekontoret.
Postet 19-06-24 kl 08:17 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Siste dag med elever før de sendes ut i lære. (Og noen på påbygg.) Jeg er skikkelig stolt over denne gjengen, og det er alltid vemodig å ta farvel.
Postet 19-06-24 kl 08:39 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Litt travelt med avslutninger både her og der hver dag, men det er jo stort sett hyggelig. Innimellom kjole-anledningene kommer megleren for å sette opp tidsplan for salg. Bah, jeg ser ikke frem til det stresset.
Postet 19-06-24 kl 08:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Travel uke her også. Konsert i går, i dag avslutning i skogen, i morgen litt skjæring hos øyelege, og pakking til NM for skolekorps. Og så all jobbingen på jobb, da, er jo det som velter lasset
Postet 19-06-24 kl 09:14 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det meg og sensurbunken igjen, samt et tonn med andre ting som må fikses – ikke nødvendigvis så store, men mange. Vel, vel, jeg sa i hvert fall nei til en ny forpliktelse i går.
Postet 19-06-24 kl 09:15 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På hjemmekontor. Benytter anledningen til å la de to vaskemaskinenene gå for fullt. Skal ut i lunchen og hente fargekart på husmaling, og handle litt.

Vi reiser på hyttetur til Spangereid i helga, krysser fingrene for at regnet som er meldt på lørdag ikke melder sin ankomst.
Postet 19-06-24 kl 10:29 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Travelt ja, i går trodde jeg at jeg var dobbelbooket. Kveldsarrangement med jobb og teaterbilletter, ble heldigvis oppdaget og prioritert. Det viste seg imidlertid at jeg var trippelbooket: et styremøte hvor innkallingen har gått meg hus forbi. I dag er det avslutning for lillesøster og i morgen vitnemålsutdeling på 10 trinn. Mot helga og neste uke blir det heldigvis roligere.
Postet 19-06-24 kl 13:46 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Siste dag på jobbreise. Nå gleder jeg meg til å dra hjem i kveld.

Det merkes at ferien nærmer seg, for nå skal alle få til alle møter og alle rapporter skal være ferdige og det er ikke måte på hva som må være klart innen utgangen av neste uke. Det passer skikkelig dårlig for vi har studenter som har startet på sommerjobb denne uka og i neste uke skal vi fôre på dem med info de trenger i sommer, i håp om færrest mulig forstyrrelser i ferien. Så jeg har egentlig viet all min tid til studentene og så kommer alle de folka som "skal bare".
Postet 19-06-24 kl 13:55 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no