Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 16-06-24 kl 05:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. I gang med den virkelige sensur-innspurten. Hadde 14 besvarelser igjen i går da jeg ga meg, og tror jeg skal klare dem i dag. Deler dem opp i tre bolker, og gir meg sjøl "belønning" etter hver bolk. En tur her, litt sying der.
Postet 16-06-24 kl 08:51 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Høres ut som en god strategi, Stoppa!
Belønningssystem liker jeg også

Jeg har rolig morgen og skal ut på ei øy og besøke en veldig fin gammeltante om ikke så lenge. Sannsynligvis middag kl. 12, så usikker på om jeg gidder å spise frokost
Postet 16-06-24 kl 09:07 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Lykke til stompa!

Eg har fått ørebetennelse på det øret eg høyrer på, så eg tygg antibiotika og håpar verkeleg at dette går over og går bra. Kom kjapt i gang med behandling, i alle fall. Så her blir det rolig kjedelig søndag.
Postet 16-06-24 kl 09:55 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Så vondt med ørebetennelse, Hondacrv! God bedring.

Jeg skal møte en fp’er for kaffe om en stund, blir hyggelig, lenge siden sist.
Postet 16-06-24 kl 11:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
En søndag uten planer med unntak av litt huslige sysler.
Postet 16-06-24 kl 12:45 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har trent en crossfitøkt, så nå er kroppen passe sliten. Vurderer å melde meg på intervaller i morgen.
Postet 16-06-24 kl 13:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg startet tur i sommervær, kom opp på fjellet med iskaldt regn og masse vind. Snudde 1,2 km før målet, da jeg slet med å puste i motvinden. Kom meg i le og sommervarme igjen etter ca 10 min. Da orket jeg ikke snu en gang til ...
Postet 16-06-24 kl 15:18 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg var heldig og fikk meg en tur på Ulriken i opplett. Det var en styrtbyge etterpå, men nå nytes terrassen enn så lenge, med faretruende skyer i horisonten.
Postet 16-06-24 kl 15:43 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no