Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 14-06-24 kl 05:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Effektiv på morran. 10 min fra jeg kom meg ut av senga til jeg var ute av døra.
Postet 14-06-24 kl 07:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

Ekstremt trøtt i dag - skjønner ikke helt hvorfor

Denne helgen skal vi arrangere sprangstevne igjen, så det blir ikke mye fri. Har lest meg opp på mail så nå er det trening.
Postet 14-06-24 kl 07:28 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
God morgen,

Kiropraktor og hvile står på planen idag.
Postet 14-06-24 kl 07:55 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Godt med kjentfolk på bussen som får meg av bussen. En smule sliten denne uka. Tror jeg skal sette på alarm på vei hjem i dag sånn at jeg ikke havner i feil by.
Postet 14-06-24 kl 07:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Kjedelig å havne i feil by, star
Den risikoen er ikke så stor her vest
Glad for fredag! Har hodet over vannet på jobb en uke før ferie. Og har løpt 6 mil på fire dager, så i dag skal beina få hvile etter jobb. Ble litt svimmel da jeg gikk fra bussen til kontoret, så kanskje jeg skal spise noe også.
Postet 14-06-24 kl 08:09 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det er ikke så langt mellom de. Er innom 5 på bussturen.
Postet 14-06-24 kl 08:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med å egentlig skulle være med i tre forskjellige frokostmøter. Alle veldig interessante, men jeg måtte nesten prioritere det hvor jeg selv skal si noe/bittelitt.

Snuppa har praktisk eksamen i kunst i dag, og er ganske så spent. Jeg synes maleriet hun har produsert er HELT FANTASTISK , men det er jo ikke sikkert at en sensor som faktisk skjønner seg på kunst er enig.
Postet 14-06-24 kl 08:36 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen fra hjemmekontor i dag. Kjente jeg trengte en dag med litt mer søvn og litt mindre stress.
Postet 14-06-24 kl 08:44 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor i dag. Akkurat nå er det veldig fint her, men i følge værmeldingen skal det bøtte ned seinere i dag og det skal det fortsette med i nesten ei uke til. Det blir rett og slett innevær.

Jeg er klar for ferie og fri, men har i stedet to tettpakka uker foran meg med to jobbreiser, så her er det bare å dra seg opp etter støvleskaftene og jobbe!
Postet 14-06-24 kl 08:52 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sitter med innspurten av eksamenssensur.

Det dukker alltid opp noen morsomme originaliteter som går igjen i flere besvarelser. I år er det at mange skriver at tekster er dirkete. De mener selvsagt direkte, men av en eller annen grunn har det blitt feil hos mange, og jeg synes det nye ordet er så morsomt.
Postet 14-06-24 kl 09:12 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor her også. Har sovet litt lite i natt, så det er godt at det er helg.

Skal ut å spise på Mexicansk restaurant i dag, det er i grunnen de planene vi har for helga.
Postet 14-06-24 kl 09:25 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
God morgen fra enda et hjemmekontor. Utrolig sliten etter periode med lite søvn og mange jobbgreier som svirrer i hodet og for så vidt også i praksis. Og det er ikke helt ende på dette, fusjoner gjør ting med organisasjoner. Men i dag avspaserer jeg ved lunsjtider for å delta på eldstes diplomutdeling, han er nå etter fryktelig mange år med studier, ferdig veterinær. Stas!
Postet 14-06-24 kl 09:28 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Bilen skremte oss med å være lat og ikke ville starte i dag tidlig. Heldigvis etter litt hodekløing og et par forsøk på å slå av alt, så kom det seg i det jeg fikk kontakt med verkstedet.

På plass på jobb, klar for faglig arbeid og fagmøte etter lunsj.
Postet 14-06-24 kl 09:34 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God formiddag.

Kontorkontor før jeg skal bort og fasilitere på en workshop.

Mye praktisk mikk å ordne i dag. Og det passer forsåvidt godt på en litt trett dag.
Postet 14-06-24 kl 10:44 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Hjemmekontor og sensur-innspurt her også. Jeg føler jeg henger litt etter, siden jeg ikke var forberedt på å få opp eget parti til muntlig. Men det går bra!
Postet 14-06-24 kl 11:21 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Det har vore ei litt hektisk periode med mykje som har tatt energi både fysisk og psykisk, så i dag var det jammen godt å ligge lenge, for så å stå opp setje seg i solveggen i berre shorts og bh.
Postet 14-06-24 kl 11:52 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hadde plusstimer fra tidligere i uka så jeg er på vei hjem.
Postet 14-06-24 kl 13:39 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no