Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 13-06-24 kl 05:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Snart ferdig med min egen private helvetesuke. Forberedelse med elever i dag, eksamen i morgen. Alle som søkte har fått læreplass, så nå er det bare siste innspurt som gjenstår.
Postet 13-06-24 kl 06:56 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Humper på bussen. Ser ut som det blir en våt dag.
Postet 13-06-24 kl 07:00 av star star er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På hjemmekontor i dag. Sola skinner, men det er bare 10 grader.
Postet 13-06-24 kl 07:19 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen!
Jeg har med sko og sekk på jobb, tenker hjem over fjellene i dag også. La meg kl. 22 i går (gadd ikke se 1500-finalen engang, selv om jeg egentlig synes det er gøy ), så nå er jeg ganske uthvilt
Postet 13-06-24 kl 07:58 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er så lei av å fryse…
Postet 13-06-24 kl 08:00 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
God morgen
Jeg la meg også kl 22 i går, men føler meg ikke uthvilt. Trøtt og sliten om dagen, og veldig klar for ferie snart. Må dessverre holde ut en hel måned til.
Postet 13-06-24 kl 08:47 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar


Jeg skal holde fem presentasjoner på to dager nå, og i går var ingen power pointer helt klare. Nå har jeg lagt siste hånd på verket på den siste. Heldigvis var det rik mulighet til gjenbruk med bare mindre tilpasninger på de fleste av dem.
Postet 13-06-24 kl 09:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg fikk trent før jobb i dag, og kjenner at det begynner å gi energi igjen. De første gangene etter at jeg var syk i ukesvis var blytunge.
Postet 13-06-24 kl 09:19 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Mye teamsmøter i dag. Så sitter i eksens leilighet og drikker kaffe mens jeg lytter inn foreløpig. Venter spent på juniors vegne som skal opp i tysk muntlig i dag. Etter eksamen kommer gutta opp med sin far og vi skal ut og spise alle sammen. Må feire ferdig grunnskole!
Postet 13-06-24 kl 09:28 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
KOntorkontor etter tre dager på konferanse. Masse å gjøre, men jeg kan heldigvis se frem mot en ganske rolig helg.
Postet 13-06-24 kl 09:30 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er sykmeldt, og starter dagen med kaffe og The Bear.
Postet 13-06-24 kl 09:40 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
På kontoret, skal snart ha et forhandlingsmøte. Etter det går jeg hjem. Jeg er 50% sykemeldt og denne uka var det vanskelig å ta ut hele dager, så det blir halv dag i dag og halv dag i morgen.
Postet 13-06-24 kl 09:40 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er også (fortsatt) sykmeldt, men må jobbe litt i overgangen fra prosjekt og tilbake til fast stilling. Jeg har også vært litt konsulent for en annen skole som muligens skal ha en lignende elevgruppe, så nå føler jeg meg en liten smule nyttig igjen. Det er jo en god følelse.

Lunsj med kollega i parken i dag, er planen, men jeg vet ikke om været er helt på lag.
Postet 13-06-24 kl 10:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Du och jag, mex. Vi får holde fortet her etterhvert som alle andre sniker seg til ferie.

Trøtt, og må ta ut fra reservekontoen for å rulle to småskoleklasser gjennom systemet på museet. De er heldigvis søte og greie.
Postet 13-06-24 kl 10:35 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Ser for meg Appelsinen med sekk og vandrestav over de syv blåner. sprekt!

Hjemmejobb med kink i nakken i dag. Får gjort litt når jeg sitter i ro og fred.
Postet 13-06-24 kl 10:37 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
På kontoret i dag. I et anfall av akutt latskap orket jeg ikke lage niste i dag, så nå må jeg ta turen i kantina. Jeg pleier ellers å være flink og ikke kaste bort for mange penger der.
Postet 13-06-24 kl 10:58 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg sliter med å holde øya oppe.
Postet 13-06-24 kl 11:22 av star star er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
Har tilbragt lunchen i sola, må benytte enhver anledning.
Postet 13-06-24 kl 11:53 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Muntligparti i egen klasse gjennomført med fantastiske resultat. Nå må jeg bare få ferdig 47 norskeksamener og vurdere noen fagartikler fra Vg2-klassen min, så vinker sommeren i det fjerne.
Postet 13-06-24 kl 14:57 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Snart båttur, avslutning med 10.klasse. Blir nok hyggelig.
Postet 13-06-24 kl 16:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Koselig at du tenker vandrestav, Dali Det går nok mer i gjørme og dryppende svette enn du ser for deg.. Hjemme nå. Det var deilig, kom et par små regndrypp, og møtte ikke så mange mennesker på veien.
Postet 13-06-24 kl 19:08 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Oppdatert 13-06-24 kl 19:47 av Appelsin
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no