Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 12-06-24 kl 05:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen!

Har tenkt meg på kontoret i dag, skal på en 3,5 t lang workshop. Kunne vært med på Teams, men tenker at det er bedre å være med fysisk.
Postet 12-06-24 kl 07:04 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
3,5 timers møter/workshop høres best ut på ekte ja. Jeg derimot har hjemmekontor fordi bilen er på service og har et kjapt møte på teams, og et seminar/foredrag som går på tvers av landet.
Postet 12-06-24 kl 07:41 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Lang dag på jobb i går. I dag blir det en vanlig dag, før en lang dag igjen i morgen. De siste ukene før ferie er heftige. Elektriske elever og mye som må på plass før lærerne tar ferie.
Postet 12-06-24 kl 07:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Forsov meg så da rekker jeg ikke møtet som starter om en halvtime.
Får besøk i dag og gleder meg til det.
Postet 12-06-24 kl 08:01 av star star er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
På kontoret. Mange møter. Jeg har startet nedtelling til sommerferie. Jeg er egentlig ikke så full av arbeidslyst nå kjenner jeg.
Postet 12-06-24 kl 08:38 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har sykemeldingsdag og i dag har jeg faktisk tenkt å holde meg helt hjemme. Den siste dagen må jeg dele opp pga møter, men det går greit.

Jeg skal ha thaimassasje litt senere og gleder meg.
Postet 12-06-24 kl 09:03 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er fremdeles litt lykkelig etter snuppas avslutningsutstilling i går. Hun var så stolt og glad over å vise frem prosjekter hun har jobbet med. Det er så innmari fint at det finnes skoletilbud som "kunst, design og arkitektur". Det har vært til stor hjelp for å kunne fullføre.

... eller fullføre hadde hun sikkert gjort uansett, men nå har hun gjort det med større glede.

Jeg er på jobb i dag, og innser at jeg skal holde 5 presentasjoner i løpet av torsdag og fredag, så jeg må komme i gang med produksjon av dem.
Postet 12-06-24 kl 10:06 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg var tidleg oppe for å rekke eit pride-arrangement klokka 8. Kjempeinteressant om inkludering i arbeidslivet. Nav, fontenehuset, Helsesista og eit panel der mellom andre ei venninne av meg var med. Etterpå tok eg og ho eg gjekk saman med ein tur på kafé, så det vart ein riktig så bra formiddag.
Postet 12-06-24 kl 12:50 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no