Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 10-06-24 kl 05:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

Fremdeles ikke noe tegn til sommer her Det er iskaldt og surt. I det minste skal det være mindre regn denne uken. Får håpe det slår til....
Postet 10-06-24 kl 07:23 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det var tendenser til tørr asfalt ute i dag. Lykke.
Fryktelig trøtt i dag.., men har stavret meg på kontoret og fått en skvett kaffe.
Postet 10-06-24 kl 07:36 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
God morgen, vi har sol, men det er neppe veldig varmt. Starter dagen hos fysio, så spiser frokost og tar kaffen hjemme i dag.
Postet 10-06-24 kl 07:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Siden jeg ikke bor så langt ifra løve70, så kan jeg bekrefte iskaldt og surt vær.

Har sovet sånn passelig i natt, men har litt å gå på etter helga, så det går nok bra. Er på hjemmekontor idag.
Postet 10-06-24 kl 08:04 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
God morgen
Hovedsakelig regn her også, et lite snev av oppholdsvær akkurat lenge nok til å rekke fra parkeringsplassen og inn på jobben.
Kjenner at kroppen begynner å bli klar for noe ferie, men det er hele 5 uker igjen. :urk:
Postet 10-06-24 kl 08:05 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Legetime snart og så en butikkrunde. Skal faktisk på jobb en tur også.
Postet 10-06-24 kl 08:36 av star star er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen!
I dag har jeg pakket sekken og planlegger å gå hjem over fjellene. Men først en full abeidsdag på kontoret. Nest siste uke før ferie.
Postet 10-06-24 kl 08:39 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God morgen surt vær her, jeg sitter uten sko i møte fordi jeg ble kliss våt da jeg gikk fra bussen til jobben
Postet 10-06-24 kl 09:25 av him him er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er sur og lei på 3. uken og lurer på når det skal gå over. Satser på at 3 dager på kurs utenbys neste uke hjelper på.
Postet 10-06-24 kl 09:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Legen var jammen forsinka i dag også, men jeg rakk det jeg skulle før bussen. Ikke uten stress da.
Postet 10-06-24 kl 10:49 av star star er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Her er det teams-møter i ett så i dag gadd jeg ikke gå på kontoret. Det er jo ingen vits i å gå dit og sitte bak lukket dør.
Postet 10-06-24 kl 12:38 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Det er lenge igjen før jeg får ferie, men det hjelper på at det nærmer seg for resten av familien.

Startet dagen med en fleksibilitetstime på SATS. Det er godt å ha i kroppen når jeg skal jobbe et stykke utover ettermiddag og kveld.
Postet 10-06-24 kl 13:00 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Hei! Har syklet til to fysiske møter i dag. Syklet gjem etter siste møte og sitter nå med pledd på siden jeg ble våt på beina og kald i kroppen til tross for relativt grei bekledning. Jobbe hjemmefra så blir det tidlig «kveld».
Postet 10-06-24 kl 14:08 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg har hatt eit vellykka tusj- og sprayprosjekt på gang, så no blir det "kunst" på veggen i utestova.

Bortsett frå det har eit stk son lånt og rota vekk sykkelhjelmen min, så eg må på kjøpesenterhe***te og skaffe meg ny i dag. Må vel gjerne skaffe ein til han også.
Postet 10-06-24 kl 14:34 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har vært hos bedrifter som villig har donert utstyr til ungdommene «mine» på asylmottaket. Gleder meg til å se dem utfolde seg med jevnaldrende senere i uka.
Postet 10-06-24 kl 14:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no