Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 05-06-24 kl 08:32 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
God morgen! På kontoret, må lage et foredrag til i morgen. Ting jeg kan, men som skal presenteres for folk som kan masse, men kanskje ikke om akkurat dette temaet.
Postet 05-06-24 kl 08:34 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Våt morgen i (og rundt) Tigerstaden i dag, men det skal visst lysne utover dagen. Ganske så grått, og mindre utsikt enn vanlig, men jeg skimter et pride-flagg som en liten fargeklatt mellom hustoppene.
Postet 05-06-24 kl 08:49 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vått ute i dag. Er på jobb, men sliter med å holde øya oppe.
Postet 05-06-24 kl 08:49 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På hjemmekontor. Var litt stressa i morgen, p.g.a. streiken (jobber med rotering av offshorepersonell, og det var varslet stopp i helikoptertrafikken), men så ble det jo tvungen lønnsnemd, og det løste jo mine problemer.

Har gruffet over problemer med å skrive reiseregning. Gjør det altfor sjelden, så det ser helt annerledes ut hver gang jeg må gjøre det, men nå er den forhåpentligvis i boks.

Hadde tenkt å sette meg ut i hagen i lunchen, men nå forsvant visst sola, så da tror jeg at jeg starter på middagen istedenfor.
Postet 05-06-24 kl 10:55 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Å, fyttirakkern eg er sliten. Har vore på vurderingsdag på dps, så no kjenner eg meg som "ei oppvridd vasketvøge". Men! Eg får tilbod om behandlingsplass til sommaren. Det er positivt!
Postet 05-06-24 kl 14:11 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg sitter på pendlerkontoret med sensurbunken min. Håhåjaja. Det er jo litt gøy også, da. I hvert fall når de gjør det bra.
Postet 05-06-24 kl 14:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God ettermiddag. Jeg har tilbrakt dagen som muntligsensor på naboskolen. Fin sykkeltur på 8 km i morges, men litt mye motvind.

Nå er det bare å se om det blir parti på elevene mine. I dag gikk det fjerde av muntligtrekkene hos oss, men det er totalt 14 ulike trekktidspunkt, det siste 17. juni, så enda leeeeenge å vente for noen uheldige elever.
Postet 05-06-24 kl 15:20 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Litt overtid i dag igjen, er alt for mye å ta tak i på jobb og alt for få som ser det store bildet. Jeg måtte bruke store ord i dag for å få noen til å forstå at det snart måtte noen voksne inn i denne barnehagen. Så da blir det møte på fredag, som jeg får ansvar å lage presentasjon til, som om jeg har nok timer til det, jeg skal produsere et par rapporter og en presentasjon til et møte i morgen før den tid.

Jaja, lederen min sier at det både blir sommer og jul i år også selv om jeg i dag stiller meg tvilende til det.
Postet 05-06-24 kl 16:11 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no