Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 04-06-24 kl 09:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Vært på jobb en stund og nå fysio. Deilig temp ute synes jeg.
Postet 04-06-24 kl 09:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Også vært på jobben en stund. Henger i telefonkø.
Postet 04-06-24 kl 09:07 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Har også vært på jobb en stund, begynte kl. 7. Vekslende vær her i dag, det er meldt mye regn i kveld.
Postet 04-06-24 kl 09:12 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sov bort det meste av dagen i går, etter en fin helgetur. I dag orket jeg å dusje, så det går fremover. (Bare en stakket stund, for i morgen skal jeg opereres).

Lavere temperaturer gir i det minste bedre nattesøvn.
Postet 04-06-24 kl 09:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har hengt på bilverksted og vet nå hva feriepengene skal gå til.
Postet 04-06-24 kl 09:25 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg måtte stille på jobb ekstra tidlig i dag, for jeg skulle møte noen montører. Ingen skal si at jeg ikke har en ganske variert arbeidshverdag.

I dag gleder jeg meg over å ha fått tak i et regnbuefarget nøkkelbånd. Jeg sendte inn forslag til arbeidsgiveren min om at alle skulle få det, men det ble visst dyrt. Og ikke har jeg funnet noen butikker hvor det er til salgs, men nå har jeg fått bånd på plass. Og ekstra gledelig at en kollega tok kontakt og spurte om jeg ikke kunne fikse bånd til ham også (og det tror jeg at jeg kan). Pride er viktig.
Postet 04-06-24 kl 09:57 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg jobber et sted hvor alle har regnbuenøkkelbånd hele året og det gjør meg så stolt og glad.
Postet 04-06-24 kl 10:03 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Arbeidsgiver deler ut regnbuenøkkelbånd og skal hente meg ett etterpå.
Postet 04-06-24 kl 10:06 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Pingis sin avatar
Så kjedelig, Fersken! Håper det blir igjen bittelitt til noe hyggelig i sommer også.

Jeg har som alltid hjemmekontor, og i dag klipper de gresset utenfor. Og det gjør de så leeeengeee! Det er egentlig ikke lov å klage på det, for jeg elsker jo at det bare blir gjort, men det bråker sånn!
Postet 04-06-24 kl 10:50 av Pingis Pingis er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
God morgen, sitter og trykker på en kjempesøknad som skal inn om 75 minutter.
Postet 04-06-24 kl 11:43 av tink tink er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er helt underlig hvordan de klarer å legge plenklipping i mitt borettslag til inneklemte dager ... hvor jeg har fri, men anleggsgartnerne på helt tydelig vis ikke har det.
Postet 04-06-24 kl 11:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
I natt hadde vinden rista så hardt i det lille, lette drivhuset mitt at alle plantane låg hulter til bulter på bakken. Då fekk eg sparket bak til å potte- og plante om og ut det eine og andre. Vart nettopp ferdig, så er det berre å vente på at naturen tar seg av vatning av alt som står ute.
Postet 04-06-24 kl 13:02 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no