Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 03-06-24 kl 05:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Hadde planer om å velge midt i mellom runden som runde nr.2 på løpeturen. Det gjorde jeg forsåvidt, men valgt feil sti da den delte seg. Den som så riktig ut ble feil. Jaja, da vet jeg det til neste gang. Litt lenger ble det jo.
Postet 03-06-24 kl 07:54 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Tilbake på kontoret etter en helg med mye sol og utetid. Tror det blir en travel uke på jobb, men ikke så travel ellers.
Postet 03-06-24 kl 08:58 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb, men er i gang med et par nye uker uten fulle arbeidsdager. To dager denne uka skal jeg være meddommer i lagmannsretten. Det er ikke fri, på ingen måte, men det er i hvert fall noe annet.

Vi skal ha tidlig ferie i år, så det er bare tre uker til jeg reiser bort.
Postet 03-06-24 kl 09:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
På jobb, ja. Nydelig helg, men er sliten likevel i dag. Gråvær i sikte hele uken. Kan sikkert ikke klage etter en nydelig mai, men man blir jo godt vant, da….
Postet 03-06-24 kl 11:46 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Ekstra trim på deg da, star. Sprek i alle fall!

Skal sjå helga er her før du veit ordet av det, celeben.

Eg syns meddommar høyrast skikkeleg spanande ut, Tjorven. Tenkte litt på å søke då dei lyste ut her for noko sidan, men kom til at det blir konflikt med engasjementet eg har som Røde Kors-visitor i fengselet. Og hei, ferie om tre veker! Det er nesten i morgon, det.

Mai har vore eit eventyr, Fintdethei. Om ikkje vi jublar for grått og vått så trur eg i alle fall naturen er glad og nøgd.
Postet 03-06-24 kl 13:25 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg starta dagen med time hos psykolog, og så heim til needy ungdom som er heime frå skulen. No tok eg med meg kaffien min på stillerommet for å få ei pause og litt åleinetid.

Grått og regn her også, og vind. Greit nok, men eg håpar på at det kan lette litt til onsdag i det minste, for då har eg ein krevjande avtale som eg med fordel kan sykle til og frå, så hovudet får litt pause. (Eg kan sjølvsagt sykle i regn altså, det er berre litt meir styr.)
Postet 03-06-24 kl 13:27 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg startet dagen på hjemmekontor med en PC som ikke ville samarbeide. Eller, det var vel ikke PC`en, men softwaren. Kom ikke inn på noen applikasjoner, så da var det bare å ta kontakt med IT. Lokal IT kunne ikke hjelpe, så da var det bare å vente på at de i India skulle ta kontakt. Han styrte noe veldig, og litt over halv 12 så var det fikset. Dvs. 4,5 timer uten tilganger... Men, nå er alt i orden, og det var ikke den travleste dagen det skjedde på, så det gikk greit.
Postet 03-06-24 kl 13:58 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Det føles som den første høstdagen i dag.
Postet 04-06-24 kl 08:53 av annemede annemede er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no