Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 30-05-24 kl 06:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar

Hjemmekontor idag, så får snart stå opp.
Trøtt som vanlig.
Postet 30-05-24 kl 06:57 av Millen Millen er aktiv nå
Oppdatert 30-05-24 kl 07:14 av Millen
Gammel
star sin avatar
Sovet bedre i natt heldigvis. Foredrag på jobb i dag som jeg ønsker å få med meg. Ikke så relevant for jobben, men for meg selv.
Postet 30-05-24 kl 06:59 av star star er aktiv nå
Gammel
Pelle sin avatar
Veldig deilig med litt kaldere netter. Sønn har skriftlig eksamen i sitt verste fag i dag, jeg krysser fingrene. Han har jo ikke dårlig karakter, men alt annet er ganske bra, så han vil så gjerne ikke hå ned i snitt. Pøsregn, så tenkte å kjøre ham bort.
Postet 30-05-24 kl 07:18 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Eksamen på min datter også i dag. Engelsk. Hun er bare lykkelig for at det ikke ble matte..
Postet 30-05-24 kl 07:39 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var på fagdag med påfølgende sommerfest i går. Jeg oppførte meg ordentlig voksent og dro hjem litt over 22. Det var det visst ikke alle som gjorde, for jeg hører rykter om en gjeng som var på karaoke til kl 02.30 i natt. En av dem sitter på plassen ved siden av meg akkurat nå. Det er forskjellen på å være snart 30 og snart 50. Jeg hadde IKKE sittet der hvis jeg hadde vært på sånn fest.
Postet 30-05-24 kl 08:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Sitter i telefonkø til telenor... Regn og vanlig sommervær her også. Men gleder meg stort til den fortapte sønn kommer hjem for sommeren i helga.
Postet 30-05-24 kl 09:06 av tink tink er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Jeg har nyslått 20-åring i dag. Han er i militæret, så det ble videogratulasjon på Snap i morges. Feiring i morgen, da han kommer hjem på perm.

Ellers skal jeg i dag endelig til hudlege, for å finne ut av det voldsomme utbruddet av etellerannet (mulig psoriasis) i hodebunnen som jeg har hatt i OVER ETT ÅR!
Postet 30-05-24 kl 09:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 20-åringen!

Litt usikker hva jeg syns om foredraget. Men det har sikkert noe med at mine forventninger var feil. Gleder meg mer til neste.
Postet 30-05-24 kl 11:09 av star star er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
Dette har vært en litt heftig dag. Startet med at betalingen til Booking.com som skulle trekkes fra kortet i dag ble stoppet grunnet noen innstillinger. Fikk litt puls før jeg fikk det fikset. Det er huset vårt i Kroatia i sommer, så det hadde vært litt krise om det forsvant for oss.

På jobb fant jeg ut at jeg måtte oppdatere PC`en til Cloud - har fått mange purringer, så nå måtte jeg bare gjøre det. Og det medførte selvfølgelig mange problemer, og tok 3 timer.... Så nå har jeg endelig fått jobbet litt.
Postet 30-05-24 kl 12:58 av Sissel Sissel er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no