Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 11-05-24 kl 05:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Kaffe i stille hus. Har tre ungdommer i hus, men de sover fortsatt. Frøkna planla at vi skulle ut og løpe før de skal i konfirmasjon kl. 13, så håper hun kommer seg opp snart.
Postet 11-05-24 kl 08:19 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ble forøvrig seint i går, fordi Coop Mega-butikken som ligger 100 meter unna blei totalskadd i brann. Vi var omringa av blålys og skuelystne. Nå er det rolig, men det ryker fortsatt og de driver etterslukking.
Postet 11-05-24 kl 08:21 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Så skummelt med brann, Stompa!

Stille her også. Jeg skal straks dusje og lage meg kaffe.

Middag med venner i kveld på Kilden og så Kunstsiloen.
Postet 11-05-24 kl 08:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Konfirmasjon til tantebarn i dag. Blir hyggelig! Var på rigging og matlaging i går kveld. Konfirmanten skal holde tale under seremonien.Og når det blir fin solosang med sangen Nordmørsminne og konfirmantene står i finstasen da må jeg nok frem med lommetørkle
Postet 11-05-24 kl 08:45 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Skummelt med brann. Her: rolig dag, lite planer 😊
Postet 11-05-24 kl 09:01 av him him er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oi, skummelt med brann ja.

Vi tilbrakte kvelden på legevakta i går. Var en som syns det hadde gått for lang tid siden sist det hadde vært noe. Oppe og går i dag, om enn saaaakte.

Jeg har løpt runden i skogen. Klarte hele runden på forsøk nr. 2 Skal snart komme meg i dusjen og på butikken.
Postet 11-05-24 kl 09:36 av star star er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Straks avgårde for å hente ikke mindre enn 3 par briller. #gamla. Lesebriller, databriller og solbriller. Jada, neidaså.
Etterpå får jeg hjelpe ungdommen på med bunad, hun skal hjelpe til i 3 konfirmasjonsgudstjenesten i helgen. Bunadsskjorten er strøket og klar. Ellers tror jeg at litt husvask må på plass i dag og håper på en liten fjelltur i dag og en lengre i morgen.
Postet 11-05-24 kl 09:45 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg har løpt 5000 m testløp på Sognsvann. Var kjørt etter oppvarmingen. Fullførte på 37:58 og var nest sist i mål. Men ble heiet fram av en hel gjeng. For 2 uker siden fullførte jeg 5000 m på mølle og brukte med en 2,5 minutter lenger tid. Så bra med progresjon.
Postet 11-05-24 kl 10:28 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Jeg sov helt til.1030 idag, så nå drikker jeg kaffe. Ingen planer idag deilig.
Postet 11-05-24 kl 10:55 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Den søvnen, den søvnen... jaja.

Skal innover til pappa i dag. Framleis rart og vondt å komme dit og ikkje bli møtt av mamma i trappa. Men sånn er livet.
Postet 11-05-24 kl 11:17 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Bra progresjon, Blånn!

Skummelt med så stor brann så nærme, Stompa.

Var på leit etter det perfekte 17. antrekket til 07-eren i hele går og foten er heller vond i dag. Får ta noe paracett, for jakten fortsetter i dag. Sånn er det når stilen og antrekket man hadde sett for seg ikke passet henne likevel. Eneste jeg vet nå er at dette blir dyrt.
Postet 11-05-24 kl 13:40 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Kjipt, Ferske!

Her blir det russedress, praktisk.
Postet 11-05-24 kl 13:47 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no