Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 07-07-23 kl 06:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Jeg er så utrolig lei. Får ting dobbelt og trippelsjekket, men likevel blir det feil. Ikke min feil.
Postet 07-07-23 kl 07:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Kryss fingrene for oss, vi vil hjem fra sykehuset og spise taco i dag!
Postet 07-07-23 kl 08:08 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Krysser fingrene for dere Dali og trøster litt på star!

Jeg har vært forlovet med samme mann i 20 år i dag, men er fremdeles like ugift.
Det er jo en prestasjon det også tenker jeg.
Postet 07-07-23 kl 08:26 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Siste post på denne jævla drittveka står snart for tur. Gravferd for ei venninne. Grur meg, men når den er gjort kan eg ta av den imaginære oksygenmaska og så skal eg og hunden vere heime åleine nokre dagar og berre gjere akkurat det eg treng. (Og litt det han treng, da. Han må få litt lufting.)
Postet 07-07-23 kl 08:52 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Syrinx

Jeg er glad for at det snart er helg, selv om jeg har alt for mye å gjøre til en ukes jobb, så jeg burde nok jobbe i helgen også. En uke igjen til ferie.
Postet 07-07-23 kl 09:04 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
på Syrinx og star. Og andre som evt. trenger det.

Jeg var på spontant utdrikkingslag (noen øl før bryllup) i går. Veldig hyggelig, og ikke minst stas å få bli litt bedre kjent med noen av de andre gjestene.

Og det beste med dagen: 7 timer og 45 minutter igjen til ferie!
Postet 07-07-23 kl 09:04 av tink tink er ikke aktiv
Oppdatert 07-07-23 kl 09:10 av tink
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er tøffe tak for mange.

Jeg har det ikke så verst. I natt ankom vi Kreta og innlosjerte oss i huset hvor jeg nå skal bo i nesten tre uker. Jeg håper og tror at roen får senket seg.
Postet 07-07-23 kl 09:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg sitter på Mo og har skikkelig sår hals og feber. Det er jo ikke lov å bli syk i ferien?
Postet 07-07-23 kl 09:38 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Syrinx og star:

Siste dag før 5 uker med fri fra jobb.
Postet 07-07-23 kl 09:51 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har vært mamma i 24 år i dag og Storesøster skal feires. I dag blir det med venninner, men i morgen overtar vi stafettpinnen og så blir det visst noe mer på søndag også.

Jeg teller ned til ferie og gir meg kl. 14.30 i dag tenker jeg. Nok er nok.
Postet 07-07-23 kl 10:12 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Klem til deg Syrinx.

Jeg og mannen har sendt kidsa til Tusenfryd så vi skal ha kosedag i byen alene. Deilig. Planen er iallfall bok og take away fra Mathallen i parken. Drikke kaffe og bare sløve. Det å ha en såpass slapp ferie som i år har vært veldig deilig. Trengte det kjenner jeg.
Postet 07-07-23 kl 11:07 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Hurra for alle som har ferie og feirer 24-årsdag og alle fine ting her i verden, og pjusk på dem som har det vanskelig.

I en eksistensiell krise, der vi var usikre på om vi klarer å overleve i dette bruket, søkte jeg jobb. 40% vikariat i tysk på videregående skole. Intervju på tirsdag, og i går fikk jeg jobben. Urk. Da blir det undervisning på meg igjen, da. Jaja.
Postet 07-07-23 kl 11:15 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Klemmer til alle som trenger og vil ha!

Er stuptrøtt men blid, to hyggelige og sosiale kvelder som selvsagt blir litt for sene, men desto finere å ha med seg inn i helgen. Besøk av vennepar fra i går til i dag, herlig lang kveld på terrassen med fine samtaler og god vin. Men nå er jeg veldig klar for helg, skal på utflukt i morgen og vise vennene våre øyene i fjorden, samt spise middag ute sammen på kvelden. Stas!!

Ferie først om en og en halv uke, teller litt ned merker jeg.
Postet 07-07-23 kl 11:25 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Syrinx
Siste dag før helg, men er redd det blir en lang dag på jobb.
Postet 07-07-23 kl 11:55 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Siste dag før F.
Postet 07-07-23 kl 12:04 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Siste innspurt før ferie her også. Reiser til Kypros på mandag - det skal bli helt herlig med total avslapping.

Klemmer deles ut til de som trenger det.
Postet 07-07-23 kl 12:21 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God ettermiddag fra Kreta. Jeg prøver å finne roen under en parasoll ved bassenget. Ikke lett, men det går på et vis. Skal på yoga om et par timer, så får vi se hva jeg finner på etter det.
Postet 07-07-23 kl 12:51 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Ine sin avatar
Albertine.

Hva er planene med bedriftene nå da?
Postet 07-07-23 kl 13:42 av Ine Ine er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Ine, vi kjører på for fullt igjen fra og med neste helg, og har sommermeny i kafeen med smoothies, iskaffe og iste. Håpet er at overnattinga skal ta seg opp igjen når livet blir litt mer normalt i bøgda, dvs. når studentene er tilbake. Vi gir oss ikke!
Postet 07-07-23 kl 15:57 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sprengjobbet hele uken og kom meg omsider ut av kontoret i femtiden, så mye for rolig juli. Men nå er det en uke f, fulgt av en uke fjernkontor og mer f etter det. Deilig! Og veldig glad for at vi ikke skal reise i helgen. Må lande bittelitt først.
Postet 07-07-23 kl 18:17 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no