Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 12-04-23 kl 05:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Fint å være halvveis i uka allerede. Jeg er trøtt fordi hunden er pjusk og måtte ut flere ganger i natt. Nå jobber jeg litt mens jeg venter på at ungdommen forhåpentligvis gjør seg klar til skole. Vått og gjørmete ute, så det er bare å bruke tiden på å jobbe iherdig.
Postet 12-04-23 kl 07:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Føles som jeg brygger på noe forkjølelse her jeg sitter. Urk. Tung i hodet og tørrhoste.
Postet 12-04-23 kl 08:01 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Stemmen min er fortsatt rar. Syns dette tar tid.
2 avtaler i dag. Så da blir det stolpejakt samtidig når jeg først skal ut. Ser ut som det skal være opphold fram til i kveld så håper det stemmer.
Postet 12-04-23 kl 08:30 av star star er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Kjennes ut som om jeg er iferd med å bli syk. Passer veldig fint nå som det er helt crazy på jobb. Ja,ja. Har fått gått tur med hunden og er allerede igang med dagens tredje møte. I dag er det 'kun' b2b møter fra 07.30-16.

Godt det allerede er onsdag.
Postet 12-04-23 kl 08:59 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Siden vi snakker om symptomer, lurer jeg på om jeg har greid å få pollenallergi på mine gamle dager. Har hatt rennende nese i over en uke uten å føle meg syk, og ble bedre da det begynte å regne.
Postet 12-04-23 kl 09:07 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var flink til å legge meg tidlig i går, og la meg tidlig. Heldigvis fikk jeg sove også, så jeg var faktisk klar til å dra på jobben i dag. Det var deilig.

Jeg har møter stort sett hele dagen, men det er interessante ting jeg skal snakke om, så det er helt greit for meg.
Postet 12-04-23 kl 09:09 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg sliter skikkelig med å legge meg tidlig og får dermed alt for lite søvn.
Postet 12-04-23 kl 09:41 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! For å være med i gjengen, kan jeg melde om mulig omgangssjuke i vår heim. Foreløpig begrenset til vår yngste, dog.

Jeg sitter på jobb, men jobber med en presentasjon i privat regi. Driftssjefen og jeg klokker timer for mailhåndtering, ordreplukking og administrasjonsarbeid, og jeg skal snart i gang med noen salgstelefoner. Ca. 50% jobb foreløpig for oss to. Det er da noe.
Postet 12-04-23 kl 09:59 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag. Har hatt en nød-utrykking for å skaffe oppdatert faglitteratur. Så tilbake til dyp konsentrasjon før bilen skal få sommerdekk og vinterdekkene på hotell for sommeren.
Postet 12-04-23 kl 10:15 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Hatt ei skikkelig dårlig natt. Lagt med frostrier og oppkast. Nytt utbrudd av rosen og det var visst eit skikkeleg eit, denne gongen. Fått legetime i morgon, så mulig det blir ein ny antibiotika kur på meg.
Postet 12-04-23 kl 11:42 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg burde skrive oppgave. Det gjør jeg ikke. What else is new?
Postet 12-04-23 kl 12:14 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg forsøker også å være flittig student, men det går trått. Fordelen min er at jeg har godt over tjue tusen ord jeg kan lese korrektur på når det ikke er så lett å skrive noe. Jeg trøster meg med at arbeid er arbeid.
Postet 12-04-23 kl 12:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Heier på er som studerer og er selv veldig glad for at jeg ikke gjør det selv.
Postet 12-04-23 kl 12:51 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Og jeg bør lese.
Vært hos legen som faktisk kommenterte stemmen min. Så en annen avtale i byen. Nå mangler jeg bare 4 stolper. De ligger for seg selv og passer ikke helt i runden. Tar de på mandag når jeg skal den veien.
Runder 12.000 skritt før jeg er hjemme.
Postet 12-04-23 kl 13:44 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 12-04-23 kl 15:07 av star
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Hadde veiledning på mi oppgåve i dag. Ho vart heldigvis fornøgd, så det var berre nokre småting eg må fikse før innlevering
Postet 12-04-23 kl 15:14 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Så godt Hjertensfryd! Godt jobba!
Postet 12-04-23 kl 18:16 av Pelen Pelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no